Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikowania

Liczba pozycji: 43
  • Profesjonalizacja komunikowania w sytuacji kryzysowej. Perspektywa województwa dolnośląskiego w latach 1997-2018 – ebook

    Profesjonalizacja komunikowania w sytuacji kryzysowej. Perspektywa województwa dolnośląskiego w latach 1997-2018 – ebook

    Waldemar Sobera  

    Książka została poświęcona mechanizmom, standardom i wzajemnym relacjom pomiędzy administracją publiczną, grupami dyspozycyjnymi i mediami związanymi z procesem komunikowania w sytuacjach kryzysowych oraz próbie oceny stopnia ich profesjonalizmu. Przeprowadzone badania zostały osadzone na gruncie województwa dolnośląskiego w latach 1997-2018. Do realizacji celów opracowania wykorzystano badania ankietowe,...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych – ebook
    CENA NEXTO

    Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych – ebook

    Niniejsza monografia jest efektem spotkań, wystąpień i dyskusji odbytych podczas V Zjazdu Katedr i Zakładów Zarządzania Publicznego oraz XII PR FORUM 2018, noszących wspólny tytuł „Kultura jako obszar zarządzania i komunikowania w przestrzeni publicznej”. Przedstawiony materiał badawczy jest niezwykle różnorodny i stanowi ciekawy wkład do zagadnienia zarządzania publicznego. Wprowadzenie tematyki kultury...

    Data dostępności:

    Cena: 19,80 zł 22,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania – ebook
    CENA NEXTO

    Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania – ebook

    Prezentowana publikacja jest kolejną pracą w cyklu monografii poświęconych zagadnieniom teorii i praktyki public relations. Każdy tom ilustruje aktualne trendy praktyczne, jak i priorytety badawcze. Niniejszy wolumen koncentruje się na dwóch istotnych kierunkach badawczych: public relations w przestrzeni publicznej oraz zagadnieniu społecznej odpowiedzialności. W monografii omówiono wiele istotnych...

    Data dostępności:

    Cena: 36,45 zł 40,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy – ebook
    CENA NEXTO

    Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy – ebook

    Ewa Badzińska   Krzysztof Gołata   Marek Szczepański  

    W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja), a...

    Data dostępności:

    Cena: 13,86 zł 15,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Public Relations: Praktyka komunikowania 3.0 – ebook

    Dariusz Tworzydło  

    Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana...

    Data dostępności:

    Cena: 80,10 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak mówić, ... Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły mp3 download – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak mówić, ... Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły mp3 download – audiobook

    Adele Faber   Elaine Mazlish  

    Bestseller o wychowaniu w wersji audio. Praktyczne ćwiczenia i wskazówki ułatwiające opanowanie sztuki komunikowania się z dziećmi (i nie tylko z nimi) sprawiają, że audiobook jest przeznaczony dla każdego, kto chciałby lepiej rozumieć i mądrzej kochać dzieci oraz być przez nie kochanym i rozumianym. Czyta Paulina Holtz.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,75 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Public Relations w bankach wirtualnych – ebook

    Michał Macierzyński  

    Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną pro­blematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Jak komunikować się jak lider – ebook
    NowośćCENA NEXTO

    Jak komunikować się jak lider – ebook

    Grzegorz Pośpieszczyk  

    Szukasz sposobów na lepszą komunikację w pracy? Ten eBook jest właśnie dla Ciebie! 🎉 Dlaczego warto? ✅ Nauczysz się wpływać na decyzje innych. ✅ Zwiększysz swoją pewność siebie jako lider. ✅ Poprawisz efektywność swojego zespołu. Dla kogo? Dla każdego, kto chce być lepszym liderem, niezależnie od tego, czy jesteś introwertykiem, czy ekstrawertykiem. 🌟 Co znajdziesz w środku? 📖 Wstęp:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 84,60 zł 94,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • Public relations a demokracja – ebook
    CENA NEXTO

    Public relations a demokracja – ebook

    Teresa Święćkowska  

    Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 43

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA