Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

komunikowanie

Liczba pozycji: 7
  • Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym. Nowa edycja  – ebook
    CENA NEXTO

    Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym. Nowa edycja – ebook

    Jerzy Mikułowski Pomorski  

    „Ludzie podejmujący komunikację międzykulturową, rozpoczynają interesującą podróż, z której nie ma powrotu. Zaczynają ją od uświadomienia sobie własnych kulturowych ograniczeń, porównują własne biografie z biografiami innych ludzi. Następnie rozważają treści przekazywane przez obcą kulturę. Znajdują w nich wartości sobie bliskie, ale też dalekie, a w końcu takie, które mimo swej obcości mogą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Procesy i akty komunikacyjne. Koncepcje klasyczne i współczesne – ebook

    Grażyna Osika  

    Obszar zawartych w niniejszych rozważaniach zagadnień obejmuje szeroko pojętą problematykę komunikacji międzyludzkiej. (...) opracowanie składa się z trzech części, w pierwszej został wyznaczony zakres badań, zawiera on charaktrystykę semiologii, jej początki. Określony został również obszar zagadnień powszechnie do niej zaliczanych. (...) Pierwsza część drugiego rozdziału poświęcona jest próbie zdefiniowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rwący nurt mediów. Mediocen - nowa faza mediatyzacji życia społecznego – ebook

    Tomasz Goban-Klas  

    „Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie i Wydawnictwa Universitas”. Profesor Tomasz Goban-Klas kocha media. Kocha miłością niesamolubną, dlatego dzieli się tym uczuciem i hojnie obdarowuje jego owocami. Uczucie to jest głębokie i osobliwe, albowiem obiekt miłości jest tyleż zmienny, co (może właśnie dlatego?) nieustannie młody. Natomiast...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • Gospodarka cyfrowa – ebook

    Katarzyna Śledziewska   Renata Włoch  

    Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Fakty i mity o jednym procencie podatku. Odpis podatkowy w procesie kreowania społeczeństwa obywatelskiego – ebook
    CENA NEXTO

    Fakty i mity o jednym procencie podatku. Odpis podatkowy w procesie kreowania społeczeństwa obywatelskiego – ebook

    Grażyna Piechota  

    „Recenzowana praca stanowi cenne źródło informacji o finansowaniu organizacji społeczeństwa obywatelskiego w Polsce z 1% podatku od dochodów osobistych. Ważnym ustaleniem pracy jest zwrócenie uwagi, że mechanizm 1% w znacznie mniejszym stopniu niż to zakładano w rozwiązaniu ustawowym jest sposobem budowania społeczności. Interesującym ustaleniem badawczym Autorki, które z pewnością będzie przydatne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA