Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

konsument

Liczba pozycji: 49
  • TANIEJ 5 %

    Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne – ebook

    Agnieszka Malarewicz  

    Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę...

    Cena: 67,31 zł 70,85 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    E-konsument na rynku usług – ebook

    Tomasz Szopiński  

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Ro­zwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia,...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook

    Katarzyna M. Staszyńska  

    W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...

    Data publikacji:

    Cena: 47,85 zł 50,37 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego – ebook

    Ewa Kieżel   Sławomir Smyczek  

    Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą,...

    Data publikacji:

    Cena: 49,88 zł 52,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 25 %

    Zachowania konsumentów – ebook

    red. Małgorzata Bartosik-Purgat  

    Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. ...

    Data publikacji:

    Cena: 44,25 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 25 %

    Zachowania konsumentów – ebook

    red. Małgorzata Bartosik-Purgat  

    "Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem...

    Data publikacji:

    Cena: 44,25 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków – ebook

    Infor Biznes  

    "UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...

    Data publikacji:

    Cena: 17,01 zł 17,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych – ebook

    Sławomir Smyczek  

    Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki któremu oferuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce. Rezultatem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez...

    Data publikacji:

    Cena: 49,88 zł 52,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Przewodnik po kredycie konsumenckim – ebook

    Małgorzata Gryber   Dorota Sowińska-Kobelak  

    Ustawa o kredycie konsumenckim, zawiera regulacje prawne dotyczące zasad zawierania i wykonywania z konsumentami umów o kredyt lub pożyczkę. Ustawodawca polski uznał, iż objęcie konsumentów szczególną ochroną to zabieg niezbędny ze względu na znacznie silniejszą pozycję kredytodawców dysponujących zarówno wiedzą oraz doświadczeniem, których konsumenci nie posiadają. Celem ustawy było wprowadzenie w...

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Podstawy ochrony prawnej konsumenta. Przepisy i przykłady – ebook

    Marcin Pigłowski  

    Książka „Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania. W pierwszej części książki można znaleźć informacje o: - podstawowych definicjach i przepisach prawnych związanych z ochroną konsumentów i konkurencji, ...

    Cena: 40,85 zł 43,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 49

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA