Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

konsument

Liczba pozycji: 49
  • Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka
    TANIEJ 5 %

    Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka

    Mateusz Marciniak  

    Mateusz Marciniak autor „Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej” podejmuje się trudnego zadania, dyskusji z założeniami Zygmunta Baumana, jednego z najchętniej czytanych i cenionych polskich socjologów ostatnich lat. Analiza baumanowskich postulatów, prognoz i apeli dotyczących zwłaszcza konsumpcyjnego podejścia do elementów życia społecznego, przebiega w sposób rzeczowy, solidny i przejrzysty....

    Cena: 45,60 zł 48,00 zł

    Więcej

  • Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka
    TANIEJ 5 %

    Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka

    Mateusz Marciniak  

    Mateusz Marciniak autor „Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej” podejmuje się trudnego zadania, dyskusji z założeniami Zygmunta Baumana, jednego z najchętniej czytanych i cenionych polskich socjologów ostatnich lat. Analiza baumanowskich postulatów, prognoz i apeli dotyczących zwłaszcza konsumpcyjnego podejścia do elementów życia społecznego, przebiega w sposób rzeczowy, solidny i przejrzysty....

    Cena: 45,60 zł 48,00 zł

    Więcej

  • Chłodnictwo – książka
    TANIEJ 5 %

    Chłodnictwo – książka

    Jak uniknąć strat jakości? Czy lepiej zamrażać ciasto z garą czy bez gary? Czym są i jak działają polepszacze do głębokiego mrożenia? Co się dzieje z drożdżami podczas mrożenia? Przez siedem dni w tygodniu, o każdej porze dnia konsument chce mieć dostęp do szerokiej gamy świeżych produktów piekarniczych. Współczesna technologia pozwala rozdzielić czasowo fazy wytwarzania ciasta, garowania oraz wypieku....

    Cena: 94,05 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych – książka
    TANIEJ 5 %

    Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych – książka

    Skuteczne zarządzanie podmiotami gospodarczymi jest procesem niezwykle trudnym i złożonym – wymaga bowiem od menedżerów aktualnej i interdyscyplinarnej wiedzy. Wiedza ta powinna dostarczać informacji dotyczących koncepcyjnego ujęcia podmiotu, ale również powinna być związana z postulatami interesariuszy, w tym w szczególności interesariuszy zewnętrznych. To część z nich (konsumenci), poprzez swoje...

    Cena: 23,75 zł 25,00 zł

    Więcej

  • Farmagedon – książka
    TANIEJ 5 %

    Farmagedon – książka

    Philip Lymbery   Isabell Oakeshott  

    Za wszystkim, co jemy, kryje się jakaś historia. Właśnie teraz gdzieś na świecie zabitych zostaje 4 tysiące zwierząt. W ciągu ostatnich dziesięcioleci zwierzęta hodowlane znikały z naszych łąk i pastwisk, bo rozrastający się przemysł hodowlany zamknął je w klatkach i boksach. Rocznie pochłania on dziesiątki miliardów niewinnych istot hodowanych na mięso, mleko i jaja, które codziennie zjadamy. Przez...

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Kodeks postępowania cywilnego. Komentarz. Tom 6. Międzynarodowe postępowanie cywilne. Sąd polubowny (arbitrażowy) – ebook

    Paweł Grzegorczyk   Tadeusz Ereciński   Jan Ciszewski   Karol Weitz  

    Oddajemy do rąk Czytelników kolejne wydanie dużego komentarza do kodeksu postępowania cywilnego. Autorstwo najwybitniejszych autorytetów polskiego prawa procesowego cywilnego oraz długoletnia obecność dzieła na rynku wydawniczym gwarantują najwyższy poziom merytoryczny i edytorski publikacji. W piątym wydaniu komentarz został podzielony na sześć tomów: tomy I-III obejmują komentarz do części pierwszej...

    Cena: 210,05 zł 221,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • TANIEJ 5 %

    Kod kulturowy – ebook

    Clotaire Rapaille  

    Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co...

    Data publikacji:

    Cena: 47,40 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 25 %

    Komunikacja w kryzysie – ebook

    Kate Hartley  

    Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją...

    Data publikacji:

    Cena: 51,75 zł 69,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 25 %

    Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu – ebook

    Mike Grigsby  

    Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka przedstawia - niezbędne marketerom oraz analitykom - techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach - tworzenia list, segmentacji danych,...

    Data publikacji:

    Cena: 59,25 zł 79,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 25 %

    Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji – ebook

    Barbara Mróz-Gorgoń  

    Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding . Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo...

    Data publikacji:

    Cena: 59,25 zł 79,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 49

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA