Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

konsument

Liczba pozycji: 5
  • Gra o jutro usług publicznych w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Gra o jutro usług publicznych w Polsce – książka

    Wiesława Kozek  

    Dosyć milczącym interesariuszem usług publicznych są w Polsce ich konsumenci. Z badań opinii publicznej przeprowadzonych dla potrzeb niniejszej analizy wynika, że przeciętny konsument chce w Polsce usług publicznych, uznaje je za potrzebne, ważne w kontekście ich funkcji społecznych, rozumie ich misję i uznaje postulat ich ogólnej dostępności. Nawet najrzetelniej przeprowadzone badania i zaprezentowane...

    Cena: 28,93 zł 30,45 zł

    Więcej

  • Uczę się samodzielności Część 2 Uspołecznienie – książka
    TANIEJ 5 %

    Uczę się samodzielności Część 2 Uspołecznienie – książka

    Renata Naprawa   Alicja Tanajewska  

    Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, cz. 2: „Uspołecznienie” Prezentowane karty pracy składają się z działów: 1. Ja – członek rodziny: a) Moja rodzina, b) Moje miejsce zamieszkania. 2. Ja – uczeń: a) Moja szkoła. 3. Ja – członek społeczności lokalnej. 4. Ja – członek społeczeństwa. 5. Moje zdrowie. 6. Ja w chorobie....

    Cena: 29,45 zł 31,00 zł

    Więcej

  • Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka
    TANIEJ 5 %

    Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka

    Mateusz Marciniak  

    Mateusz Marciniak autor „Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej” podejmuje się trudnego zadania, dyskusji z założeniami Zygmunta Baumana, jednego z najchętniej czytanych i cenionych polskich socjologów ostatnich lat. Analiza baumanowskich postulatów, prognoz i apeli dotyczących zwłaszcza konsumpcyjnego podejścia do elementów życia społecznego, przebiega w sposób rzeczowy, solidny i przejrzysty....

    Cena: 45,60 zł 48,00 zł

    Więcej

  • Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka
    TANIEJ 5 %

    Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej Tom 5 – książka

    Mateusz Marciniak  

    Mateusz Marciniak autor „Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej” podejmuje się trudnego zadania, dyskusji z założeniami Zygmunta Baumana, jednego z najchętniej czytanych i cenionych polskich socjologów ostatnich lat. Analiza baumanowskich postulatów, prognoz i apeli dotyczących zwłaszcza konsumpcyjnego podejścia do elementów życia społecznego, przebiega w sposób rzeczowy, solidny i przejrzysty....

    Cena: 45,60 zł 48,00 zł

    Więcej

  • Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych – książka
    TANIEJ 5 %

    Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów rynkowych – książka

    Skuteczne zarządzanie podmiotami gospodarczymi jest procesem niezwykle trudnym i złożonym – wymaga bowiem od menedżerów aktualnej i interdyscyplinarnej wiedzy. Wiedza ta powinna dostarczać informacji dotyczących koncepcyjnego ujęcia podmiotu, ale również powinna być związana z postulatami interesariuszy, w tym w szczególności interesariuszy zewnętrznych. To część z nich (konsumenci), poprzez swoje...

    Cena: 23,75 zł 25,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA