korporacja
Liczba pozycji: 3
Ach korporacja – książka
Jolanta Łuczkowska
Czy korporacja to „piękna” czy „bestia”? My sami decydujemy, na ile korporacja nas „przeżuje i wypluje”! Celem Autorki książki jest pomagać ludziom i firmom – osiągać cele biznesowe… i jednocześnie pozostawać w zgodzie ze sobą. Pracownicy firm – oprócz inspiracji – odkryją, że praca jest także czymś, z czego czerpiemy radość. Odkryją również, że możliwe jest zwiększenie poczucia własnego wpływu w pracy...Data dostępności:
Cena: 36,27 zł
39,00 złPrzez tradycję do nowoczesności – książka
Jerzy Drzemczewski
Z wielką satysfakcją przekazujemy Państwu książkę, której głównym celem było uchronienie od zapomnienia niezwykłej historii firmy. Polska Zjednoczona Korporacja Bałtycka jest bowiem nie tylko najstarszą morską firmą agencyjną w Polsce, ale też jedynym przedsiębiorstwem sektora gospodarki morskiej, które oparło się procesowi nacjonalizacji w PRL. Podczas prawie 80-letniej działalności, ani na jeden...Data dostępności:
Cena: 54,25 zł
58,33 złStrategia korporacji – książka
Mariola Ciszewska-Mlinarić Krzysztof Obłój Aleksandra Wąsowska
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających...Data dostępności:
Cena: 54,87 zł
59,00 zł