korporacji
Liczba pozycji: 415
Kredyt kupiecki. Ryzyko i sposoby jego ograniczania – ebook
Maria Sierpińska Agata Sierpińska-Sawicz Małgorzata Kowalik Michał Zubek
W warunkach kryzysu gospodarczego kondycja finansowa wielu przedsiębiorstw znacznie pogorszy się w związku ze wzrostem ryzyka w obrocie gospodarczym, wzrostem bezrobocia i ograniczonym popytem na produkty i usługi. W takiej sytuacji gospodarczej, chcąc utrzymać się na rynku, wyprzedzić konkurencję, przedsiębiorstwa często prowadzą ryzykowną politykę kredytu kupieckiego. Wydłużają terminy płatności...Data dostępności:
Data publikacji:
Walt Disney. Potęga marzeń – ebook
Bob Thomas
Jak chłopakowi z małego miasteczka w Missouri udało się stworzyć jedną z największych korporacji rozrywkowych na świecie – The Walt Disney Company? Biografia „Walt Disney – Potęga Marzeń” to przemawiająca do wyobraźni bestsellerowa opowieść o tym, jak ważne są w życiu marzenia i determinacja by je spełniać! Gdy powstawała Myszka Miki, niektórzy twierdzili że jest kopią Walta Disneya. Sam Disney...Data dostępności:
Data publikacji:
Idealnie dopasowana. Kariera szyta na miarę – ebook
Emilia Wojciechowska
“Idealnie Dopasowana” to przewodnik po satysfakcjonującym życiu zawodowym. Dzięki niemu pożegnasz na zawsze nudną, bezsensowną pracę i odmienisz swoją karierę! Poznasz swoje mocne strony, wartości, wizję życia i misję, dzięki czemu zaczniesz podejmować świadome decyzje zawodowe, a to przyniesie Ci radość i spokój, że w końcu robisz coś sensownego i w zgodzie ze sobą. Nie wiesz,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT – audiobook
Marcin Dąbrowski
Czas, czas, czas goni nas. Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: