Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

kotarbiński

Liczba pozycji: 5
  • Traktat o dobrej robocie – książka
    TANIEJ 5 %

    Traktat o dobrej robocie – książka

    Tadeusz Kotarbiński  

    Ponowne wydanie klasycznego dzieła Tadeusza Kotarbińskiego – filozofa, pedagoga, twórcy etyki niezależnej, myśliciela zaangażowanego w sprawy społeczne, jednego z założycieli i pierwszego rektora Uniwersytetu Łódzkiego, a także patrona nagrody za najwybitniejszą pracę naukową z dziedziny humanistyki. „Ponieważ w rzeczywistości wszystko się wiąże ze wszystkim, przeto i w opracowywaniu jakiegokolwiek...

    Cena: 66,41 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Krytyczna teoria organizacji – książka
    TANIEJ 5 %

    Krytyczna teoria organizacji – książka

    Teoria i praktyka zarządzania nie zaczęła się w Polsce w 1989 roku, wraz z powstaniem szkół biznesu i programów MBA wzorowanych na uczelniach amerykańskich. Na gruncie polskim już w latach 60. i 70. XX wieku rozwijana była oryginalna koncepcja „dobrej roboty”, której najwybitniejszym przedstawicielem był prof. Tadeusz Kotarbiński. To wtedy w Polskiej Akademii Nauk odbywały się słynne seminaria poświęcone...

    Cena: 71,16 zł 74,90 zł

    Więcej

  • Filozofia i wartości Tom 3 – książka
    TANIEJ 5 %

    Filozofia i wartości Tom 3 – książka

    Bogusław Wolniewicz  

    Znaczną część tomu stanowią teksty, które Autor nazywa publicystycznymi – felietony, wywiady, listy. Odnosi się w nich do bieżących tematów, wydarzeń i sytuacji z przełomu XX i XXI wieku. Przekonuje, że filozofia – jako „wytrawiony logiką” sposób myślenia – ma uniwersalne zastosowanie i jest dostępna każdemu. Drugie wydanie tekstów prof. Bogusława Wolniewicza (pierwsze w WUW). ****** Philosophy...

    Cena: 40,85 zł 43,00 zł

    Więcej

  • Myśl, mowa i czyn – książka
    TANIEJ 5 %

    Myśl, mowa i czyn – książka

    Kazimierz Twardowski  

    Niniejsza edycja zawiera pisma polskie Kazimierza Twardowskiego z zakresu logiki i gramatyki, epistemologii i psychologii, estetyki i etyki, metodologii i dydaktyki oraz historii filozofii, które zostały opublikowane, ale nie znalazły się dotąd w żadnym wydanym tomie zbiorowym jego prac, ani nie stanowią jego samodzielnych pozycji książkowych. Z bogatej spuścizny naukowej Kazimierza Twardowskiego...

    Cena: 94,91 zł 99,90 zł

    Więcej

  • Rebranding – książka
    TANIEJ 5 %

    Rebranding – książka

    Barbara Mróz-Gorgoń  

    Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo...

    Cena: 75,05 zł 79,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA