Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

koziel

Liczba pozycji: 4
  • Komunikacja sieciowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja sieciowa – książka

    Włodzimierz Gogołek  

    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Fuchy, dzieła, zlecenia – książka
    TANIEJ 7 %

    Fuchy, dzieła, zlecenia – książka

    Sarah Kessler  

    Młodzi przedsiębiorcy powtarzali jak mantrę, że praca przyszłości nie będzie pracą na etacie. Na co komu etat? Nuda, sztywne zasady, posłuszeństwo. Świat nie potrzebował etatu – potrzebował fuchy. (…) Fucha stała się hitem kapitału podwyższonego ryzyka, gorącym tematem na ustach wszystkich oraz gotową odpowiedzią na bolączki współczesnej gospodarki. Z czasem gdy do ogólnej świadomości zaczęły przebijać...

    Data dostępności:

    Cena: 28,26 zł 30,39 zł

    Więcej

  • Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 – książka
    TANIEJ 7 %

    Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 – książka

    Rafał Habielski   Dominika Rafalska  

    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 39,99 zł 43,00 zł

    Więcej

  • Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej – książka
    TANIEJ 7 %

    Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej – książka

    Paweł Stępka  

    W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 39,06 zł 42,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA