lucy
Liczba pozycji: 9
Lucy Gray, czyli samotność – ebook
William Wordsworth
Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Mam na imię Lucy – audiobook
Elizabeth Strout
Doskonała powieść jednej z najważniejszych pisarek ostatnich lat, nagrodzonej Pulitzerem autorki powieści Olive Kitteridge , przeniesionej na ekran w serialu HBO. Powieść zachwycająco prosta i powściągliwa... Rzeczy, o których trochę wiedzieliśmy, ale nie potrafiliśmy ich wyrazić, zostały nam wreszcie wytłumaczone. Czujemy ulgę, czujemy się zrozumiani. Myślimy sobie wtedy: „To właśnie to. Tak...Data dostępności:
Data publikacji:
Ania z Wyspy – ebook
Lucy Maud Montgomery
“Ania z wyspy” znana również jako “Ania na Uniwersytecie” to powieść autorstwa kanadyjskiej pisarki Lucy Maud Montgomery. Jest to trzecia część cyklu powieści o Ani z Zielonego Wzgórza. Ania Shirley zaczyna naukę na uniwersytecie w Redmond, gdzie zamierza zdobyć tytuł magistra. W książce pojawiają się nowi bohaterowie m.in. Philippa Gordon – przyjaciółka Ani z uniwersytetu oraz adorator Ani,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ania z Zielonego Wzgórza – ebook
Lucy Maud Montgomery
“Ania z Zielonego Wzgórza” to powieść autorstwa kanadyjskiej pisarki Lucy Maud Montgomery. Jest to pierwsza część słynnego na całym świecie cyklu powieści. Akcja rozgrywa się w Kanadzie na Wyspie Księcia Edwarda w latach 70. i na początku lat 80. XIX wieku. Główną bohaterką powieści jest Anna Shirley – obdarzona bujną wyobraźnią i szalenie gadatliwa 11-letnia rudowłosa dziewczynka z sierocińca,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ania z Avonlea – ebook
Lucy Maud Montgomery
“ Ania z Avonlea ” to powieść autorstwa kanadyjskiej pisarki Lucy Maud Montgomery. Jest to druga część słynnego na całym świecie cyklu powieści. Akcja rozgrywa się w Kanadzie na Wyspie Księcia Edwarda w latach 70. i na początku lat 80. XIX wieku. Główną bohaterką powieści jest Anna Shirley – obdarzona bujną wyobraźnią i szalenie gadatliwa 11-letnia rudowłosa dziewczynka z sierocińca, która zostaje...Data dostępności:
Data publikacji:
Ania na uniwersytecie – ebook
Lucy Maud Montgomery
Ania na Uniwersytecie (wydawana także jako Ania z Wyspy ) to trzecia część serii o Ani z Zielonego Wzgórza. Rudowłosej bohaterce trudno porzucić ukochane Zielone Wzgórze, Marylę i bliźnięta, ale jej pasja do nauki jest silniejsza, zaczyna więc studia na uniwersytecie w Redmond ( Redmond College ) w Kingsport. Jak pamiętamy, ambicją Ani jest zawsze być najlepszą, zwłaszcza gdy ma konkurencję. To...Data dostępności:
Data publikacji:
Ania z Avonlea – ebook
Lucy Maud Montgomery
Druga część opowieści o Ani z Zielonego Wzgórza. Ania osiąga znakomite wyniki w seminarium, co pozwoliłoby jej kształcić się dalej, jednak rezygnuje z własnych marzeń, nie chcąc zostawiać na Zielonym Wzgórzu Maryli, samotnej po śmierci Mateusza. Nasza rudowłosa (choć obecnie można już powiedzieć kasztanowłosa) bohaterka nie zamierza tracić czasu na smutki i podejmuje pracę w szkole, do której sama...Data dostępności:
Data publikacji:
"Dary niedoskonałości. Jak przestać się przejmować tym, kim powinniśmy być, i zaakceptować to, kim jesteśmy" – audiobook
Brene Brown
"Nowe wydanie najbardziej znanej książki Brené Brown i bestsellera „New York Timesa” z dodatkowymi narzędziami Od wielu lat Brené Brown zajmuje szczególne miejsce w naszych sercach. Służy nam swoją wiedzą w kwestiach społecznych, jak i zwykłymi życiowymi radami przydatnymi na co dzień. Zawsze można liczyć na to, że szczerze powie, jak jest. Potrafi nas rozbawić, ale nie zawaha...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – audiobook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: