Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketing internetowy

Liczba pozycji: 8
  • TANIEJ 5 %

    Marketing internetowy – ebook

    Łukasz Kępiński   Marcin Kordowski   Damian Sałkowski   Kamil Sztubecki  

    Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda...

    Data publikacji:

    Cena: 28,40 zł 29,90 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • Marketing internetowy w turystyce – książka
    TANIEJ 5 %

    Marketing internetowy w turystyce – książka

    JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO! Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym...

    Cena: 76,00 zł 80,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy – ebook

    Jarosław Królewski   Paweł Sala  

    "Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie....

    Data publikacji:

    Cena: 49,31 zł 51,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy – książka
    TANIEJ 5 %

    E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy – książka

    Jarosław Królewski   Paweł Sala  

    Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing...

    Cena: 75,05 zł 79,00 zł

    Więcej

  • SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu – książka
    TANIEJ 5 %

    SEO & SEM Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu – książka

    Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności w sieci - od osobistego bloga do portalu e-handlu. Sztuka pozycjonowania w wyszukiwarkach nie jest nauką ścisłą, gdyż...

    Cena: 94,05 zł 99,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook

    Damian Sałkowski  

    Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...

    Data publikacji:

    Cena: 28,40 zł 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Modele biznesu w Internecie – książka
    TANIEJ 5 %

    Modele biznesu w Internecie – książka

    Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24,...

    Cena: 46,55 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Twoja firma w Google – książka
    TANIEJ 5 %

    Twoja firma w Google – książka

    Damian Sałkowski  

    Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...

    Cena: 33,15 zł 34,90 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA