marketingowe

Liczba pozycji: 133
  • CENA NEXTO

    Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook

    David Meerman Scott  

    Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,91 zł 79,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Siła narracji marketingowej – ebook

    Mirosław Bujko   Sebastian Hejnowski  

    To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

    Paweł Tkaczyk  

    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Norbert Oruba  

    W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Niezwykłe dzieje wielkich wynalazków – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Niezwykłe dzieje wielkich wynalazków – audiobook

    Tymoteusz Pawłowski  

    Co może łączyć emancypację kobiet, „Wesele” Wyspiańskiego i prapoczątki ruchu nazistowskiego? To zaskakujące, ale wspólnym ogniwem jest... rower. ● Dlaczego to Edison był prawdziwym geniuszem i dobroczyńcą ludzkości, a Tesla tylko działającym na wyobraźnię fantastą? ● Jak windy i klimatyzacja potrafiły odwrócić piramidę społeczną? Najnowsza książka znanego popularyzatora historii, Tymoteusza...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,66 zł 32,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook

    Artur Jabłoński   Marek Piasek  

    Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Niezwykłe dzieje wielkich wynalazków – ebook

    Tymoteusz Pawłowski  

    Co może łączyć emancypację kobiet, Wesele Wyspiańskiego i prapoczątki ruchu nazistowskiego? To zaskakujące, ale wspólnym ogniwem jest rower? Dlaczego to Edison był prawdziwym geniuszem i dobroczyńcą ludzkości a Tesla tylko działającym na wyobraźnię fantastą? Jak windy i klimatyzacja potrafiły odwrócić piramidę społeczną? Najnowsza książka znanego popularyzatora historii, Tymoteusza Pawłowskiego,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,99 zł 29,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    "Zarządzanie po ludzku". Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – ebook

    Agnieszka Chmielowiec  

    Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie po ludzku. Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Zarządzanie po ludzku. Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – audiobook

    Agnieszka Chmielowiec  

    Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku – ebook

    Andrzej Szromnik  

    W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 76,06 zł 84,51 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,06 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45 – ebook

    Irena Bach-Dąbrowska  

    Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,70 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing na rynku międzynarodowym – ebook

    Wojciech Grzegorczyk  

    W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing wobec ponowoczesności – ebook

    Aleksander Lotko  

    Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wie­lością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łą­czenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego. Zarządzanie - Finanse - Efektywność - Rozwój – ebook

    Beata Filipiak  

    Jest to książka nie o tym jak promować przedsiębiorstwo i prowadzić działania marketingowe, ale o tym jak zarządzać nim we współczesnym (burzli­wym) otoczeniu, wymagającym nowej wiedzy, odmiennych strategii i dobrej konstrukcji wszystkich funkcjonalnych elementów działalności. Rozwój - ka­pitał - efektywność to wyzwania, którym przedsiębiorstwo handlowe musi sprostać. Publikacja stanowi kompendium...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook
    CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,06 zł 3,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 3,06 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych – ebook

    Przemysław Stodulny  

    Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,35 zł 17,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,35 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 133