Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

medialne

Liczba pozycji: 85
  • CENA NEXTO

    Twórcze metafory medialne. Baudrillard - McLuhan - Goffman – ebook

    Agnieszka Ogonowska  

    W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Ervinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,90 zł 11,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Systemy medialne w dobie cyfryzacji: Kierunki i skala przemian – ebook
    PROMOCJA

    Systemy medialne w dobie cyfryzacji: Kierunki i skala przemian – ebook

    Cyfryzację zauważamy przede wszystkim w skali mikro. Niemal każdy z nas korzysta już z telewizji cyfrowej, wiemy o zaletach tabletu czy nowoczesnej komórki, często szukamy potrzebnych informacji lub opinii w internetowej sieci. Nie dostrzegamy jednak zazwyczaj przeobrażeń w skali makro, w skali państw czy nawet całego globu. Niniejsza praca zbiorowa obrazuje systemowe skutki procesu cyfryzacji w funkcjonowaniu...

    Data dostępności:

    Cena: 14,70 zł 21,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Medialne oblicza sportu – ebook

    Katarzyna Burska   Bartłomiej Cieśla  

    Sport jako zjawisko kulturowe stał się w ostatnich latach przedmiotem pogłębionej refleksji naukowej. Będąc niegdyś wyłącznie obiektem fascynacji kibiców, ze względu na powszechność, popularność i siłę społecznego oddziaływania skupia dziś uwagę badaczy naukowych, funkcjonując jako ważny składnik dyskursu medialnego. Ponieważ obraz poszczególnych dyscyplin kreowany jest w sposób zapośredniczony, nie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,95 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,95 zł

    Więcej

    • PDF
  • Medialne obrazy wroga – ebook
    CENA NEXTO

    Medialne obrazy wroga – ebook

    Paweł Greń   Karol Morawski  

    Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się w naszej literaturze naukowej zbyt wielu ujęć, co zwiększa walory recenzowanej rozprawy, ale też powoduje ubóstwo ugruntowanych punktów odniesienia do oceny monografii....

    Data dostępności:

    Cena: 30,60 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Systemy medialne krajów bałkańskich – ebook
    CENA NEXTO

    Systemy medialne krajów bałkańskich – ebook

    Zgodnie z koncepcją Daniela Hallina i Paolo Manciniego, przedstawioną w pracy Camparing Media Systems: Three Models of Media and Politics (Cambridge 2004), media masowe w krajach południa Europy mieszczą się w modelu spolaryzowanego pluralizmu. Model ten w opinii obu autorów posiada cztery charakterystyczne cechy. Po pierwsze, odznacza się niskim poziomem czytelnictwa dzienników i gazet, adresowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 21,78 zł 24,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Systemy medialne w XXI wieku: Wspólne czy różne drogi rozwoju? – ebook
    CENA NEXTO

    Systemy medialne w XXI wieku: Wspólne czy różne drogi rozwoju? – ebook

    Janusz W. Adamowski   Alicja Jaskiernia  

    Tom 14. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Narastające zainteresowanie tzw. szerokiej opinii publicznej środkami masowego przekazu (lub, jak chcą inni – środkami społecznego przekazu) jest konsekwencją przynajmniej trzech czynników. Pierwszym z nich jest ich rosnące znaczenie, jako ważnego komponentu realnie sprawowanej władzy...

    Data dostępności:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rytuały medialne w komunikowaniu masowym. Przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych Fakty TVN i Wiadomości TVP – ebook
    PROMOCJA

    Rytuały medialne w komunikowaniu masowym. Przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych Fakty TVN i Wiadomości TVP – ebook

    Aleksandra Seklecka  

    „Dr Aleksandra Seklecka włożyła ogrom pracy w zebranie materiałów o tak licznych elementach teorii mediów, niektórych bardziej znanych, także w Polsce, wielu innych znacznie mniej. To książka nie tylko dla politologów, lecz także dla szerokiego kręgu studentów różnych kierunków, coraz częściej nie tylko społecznych, włącznie z zarządzaniem o profilu humanistycznym, a także kierunków humanistycznych,...

    Data dostępności:

    Cena: 27,20 zł 34,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Medialne fiasko zjednoczenia? Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia – ebook
    CENA NEXTO

    Medialne fiasko zjednoczenia? Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia – ebook

    Agnieszka Szymańska  

    W RFN zdążyła już dorosnąć i osiągnąć pełnoletniość cała generacja, która przyszła na świat już w zjednoczonych Niemczech. Tymczasem, w poprzedzającym jubileusz 2009 roku, wyniki niemieckich badań opinii społecznej nieoczekiwanie ponownie wskazują na odradzanie się wewnątrz niemieckiego społeczeństwa podziału na tzn. Ossis i Wessis. Zjednoczenie z sukcesem dokonane w wymiarze politycznym do dziś nie...

    Data dostępności:

    Cena: 34,02 zł 37,80 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • Seksualny kapitał. Wyobrażone wspólnoty smaku i medialne tożsamości polskich gejów – ebook
    CENA NEXTO

    Seksualny kapitał. Wyobrażone wspólnoty smaku i medialne tożsamości polskich gejów – ebook

    Samuel Nowak  

    Jak można rozumieć związki mediów, kultury popularnej i (homo)seksualności? Jaki wpływ na seksualne projekty tożsamościowe mają procesy digitalizacji i konwergencji mediów? W jaki sposób jako użytkownicy mediów konfrontujemy się z politykami tożsamości? Autorzy znakomitej części prac zmagających się z tak postawionymi pytaniami, udzielają zwykle podobnych odpowiedzi: że seks zawsze się sprzedaje,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,80 zł 22,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Medialne fenomeny i paradoksy – ebook
    CENA NEXTO

    Medialne fenomeny i paradoksy – ebook

    Jacek Dąbała  

    Jacek Dąbała jest profesorem zwyczajnym, pisarzem, scenarzystą i byłym dziennikarzem radiowo-telewizyjnym. Kieruje Katedrą Warsztatu Medialnego i Aksjologii w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL. Jako ekspert stale komentuje i analizuje problematykę związaną z mediami, komunikowaniem, filmem i literaturą. Jest współscenarzystą jednego z najpopularniejszych polskich filmów - Młode...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,10 zł 19,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
Liczba pozycji: 85

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA