Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mercedes

Liczba pozycji: 4
  • Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej – książka
    TANIEJ 7 %

    Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej – książka

    Heilp Peter  

    Praktyczny poradnik fachowy zawierający opis budowy, sprawdzania i diagnostyki sterowanych elektronicznie układów bezpośredniego wtrysku benzyny coraz powszechniej stosowanych w silnikach o zapłonie iskrowym samochodów osobowych i pochodnych oraz hybrydowych. Opisano sposoby sprawdzania niewymagające posiadania specjalnych urządzeń diagnostycznych poszczególnych producentów samochodów. Cenny materiał...

    Data dostępności:

    Cena: 60,45 zł 65,00 zł

    Więcej

  • Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1995-1998 – książka
    TANIEJ 7 %

    Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1995-1998 – książka

    Wojciech Połomski  

    Bogato ilustrowana książka poświęcona pojazdom samochodowym i przyczepom Jelcz produkowanym w latach 1995–1998. Opisano samochody ciężarowe rodzin Jelcz 422, Jelcz 423, Jelcz 424, Jelcz 442, Jelcz 622, Jelcz 623, Jelcz 642, Jelcz 662, Jelcz 842, prototypowy ciągnik siodłowy Jelcz C 425 MB, samochody pożarnicze, autobusy miejskie Jelcz 120 M, autobusy niskopodłogowe Jelcz M 121, Jelcz M 125 DANA, Jelcz...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Metoda czarnej skrzynki – książka
    TANIEJ 7 %

    Metoda czarnej skrzynki – książka

    Matthew Syed  

    Jest coś, czego od branży lotniczej powinniśmy nauczyć się wszyscy. To coś, co przychodzi z trudem, bo stoi w sprzeczności z instynktem i ułomną naturą człowieka. To nauka na błędach. Co łączy z lotnictwem Google’a, zespół Formuły 1 firmy Mercedes, wynalazcę Jamesa Dysona, Michaela Jordana i David Beckhama? Korzystają z metody czarnej skrzynki. Nie tylko odważnie przyznają się do błędów, ale wręcz...

    Data dostępności:

    Cena: 41,84 zł 44,99 zł

    Więcej

  • Siła Lucyfera – książka
    TANIEJ 7 %

    Siła Lucyfera – książka

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko....

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA