Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mercedes

Liczba pozycji: 12
  • Mercedes-Benz C200D, C200CDI, C220D, C220CDI, C250D, C250TD – książka
    TANIEJ 7 %

    Mercedes-Benz C200D, C200CDI, C220D, C220CDI, C250D, C250TD – książka

    Hans-Rudiger Etzold  

    Poradnik dla użytkowników samochodów Mercedes-Benz klasy C Diesel (typ 202, modele C 200 D, C 200 CDI, C 220 D, C 250 D, C 250 Turbo-D), produkowanych od czerwca 1993 do maja 2000 w wersji limuzyny czterodrzwiowej i kombi pięciodrzwiowego, wyposażonych w silniki wysokoprężne 2,0 dm3 typu 601.913 o mocy 55 kW (75 KM), 2,2 dm3 typu 611.960 o mocy 75 kW (102 KM), 2,2 dm3 typu 604.910 o mocy 70 kW (95...

    Data dostępności:

    Cena: 58,59 zł 63,00 zł

    Więcej

  • Mercedes-benz klasy A serii W169 oraz klasy B serii W245 – książka
    TANIEJ 7 %

    Mercedes-benz klasy A serii W169 oraz klasy B serii W245 – książka

    Hans-Rüdiger Etzold  

    Poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Mercedes-Benz klasy A seria W169 (od IX 2004 do IV 2012) i klasy B seria W245 (od VI 2005 do VI 2011), wyposażonych w silniki benzynowe czterocylindrowe 1,5 dm3 o mocy 95 KM (modele A150/A160 i B150/B160), 1,7 dm3 o mocy 116 KM (modele A170/A180 i B170/B180), 2,0 dm3 o mocy 136 KM (modele A200 i B200) oraz 2,0 dm3 turbo o mocy 193 KM (modele A200 Turbo...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Mercedes-Benz A140, A160, A190, A210, A160CDI, A170CDI – książka
    TANIEJ 7 %

    Mercedes-Benz A140, A160, A190, A210, A160CDI, A170CDI – książka

    Hans-Rudiger Etzold  

    Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dla użytkowników samochodów Mercedes-Benz klasy A produkowanych od października 1997 roku do sierpnia 2004 roku, z nadwoziami w wersji krótkiej i wydłużonej, wyposażonych w silniki benzynowe 1,4 dm3 mocy 60 kW (82 KM),1,6 dm3 mocy 60 kW (82 KM) i 75 kW (102 KM), 1,9 dm3 mocy 92 kW (125 KM) i 2,1 dm3 mocy 103 kW (140KM), a także w silniki wysokoprężne 1,7 dm3 mocy...

    Data dostępności:

    Cena: 62,31 zł 67,00 zł

    Więcej

  • Mercedes-Benz C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI – książka
    TANIEJ 7 %

    Mercedes-Benz C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI – książka

    Hans-Rudiger Etzold  

    Bogato ilustrowany, fachowy poradnik dla użytkowników samochodów Mercedes-Benz klasy C (typ W203) produkowanych od maja 2000 r. do marca 2007 r., z nadwoziami sedan, kombi i coupé, wyposażonych w silniki benzynowe: 1,8 dm3 mocy 105 kW (143 KM), 120 kW (163 KM), 125 kW (170 KM) i 141 kW (192 KM), 2,0 dm3 mocy 95 kW (129 KM) i 120 kW (163 KM), 2,3 dm3 mocy 145 kW (197 KM), 2,5 dm3 mocy 150 kW (204 KM),...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Modna Polka. Rozmowy o modzie, urodzie i życiu z polskimi ikonami stylu – ebook

    Natalia Hołownia  

    16 kobiet. Wyjątkowych. Inspirujących. Stylowych. To miały być rozmowy tylko o modzie, a są też trochę o życiu. Nie da się przecież mówić o wizerunku, nie zahaczając o tematy kobiecości, dojrzałości, samoakceptacji czy nawet feminizmu. W końcu styl to głównie osobowość. Dlatego do rozmowy o nim zaprosiłam Polki, które są nie tylko piękne i dobrze ubrane, ale przede wszystkim − niezwykłe....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,55 zł 35,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Marki współczesnych samochodów osobowych Leksykon – książka
    TANIEJ 7 %

    Marki współczesnych samochodów osobowych Leksykon – książka

    Zdzisław Podbielski  

    Popularny, bogato ilustrowany leksykon zawierający alfabetyczny przegląd blisko 100 najważniejszych marek europejskich, azjatyckich i amerykańskich, pod którymi współcześnie wytwarza się samochody osobowe. Opis każdej marki obejmuje krótki rys historyczny z uwzględnieniem osiągnięć technicznych stanowiących milowe kroki w rozwoju motoryzacji. Opisano w nim następujące marki: Abarth, A.C., Acura, Alfa...

    Data dostępności:

    Cena: 58,59 zł 63,00 zł

    Więcej

  • Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1995-1998 – książka
    TANIEJ 7 %

    Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1995-1998 – książka

    Wojciech Połomski  

    Bogato ilustrowana książka poświęcona pojazdom samochodowym i przyczepom Jelcz produkowanym w latach 1995–1998. Opisano samochody ciężarowe rodzin Jelcz 422, Jelcz 423, Jelcz 424, Jelcz 442, Jelcz 622, Jelcz 623, Jelcz 642, Jelcz 662, Jelcz 842, prototypowy ciągnik siodłowy Jelcz C 425 MB, samochody pożarnicze, autobusy miejskie Jelcz 120 M, autobusy niskopodłogowe Jelcz M 121, Jelcz M 125 DANA, Jelcz...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Metoda czarnej skrzynki – książka
    TANIEJ 7 %

    Metoda czarnej skrzynki – książka

    Matthew Syed  

    Jest coś, czego od branży lotniczej powinniśmy nauczyć się wszyscy. To coś, co przychodzi z trudem, bo stoi w sprzeczności z instynktem i ułomną naturą człowieka. To nauka na błędach. Co łączy z lotnictwem Google’a, zespół Formuły 1 firmy Mercedes, wynalazcę Jamesa Dysona, Michaela Jordana i David Beckhama? Korzystają z metody czarnej skrzynki. Nie tylko odważnie przyznają się do błędów, ale wręcz...

    Data dostępności:

    Cena: 41,84 zł 44,99 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Rachunek kosztów docelowych – ebook

    Piotr Prewysz-Kwinto  

    Rachunek kosztów docelowych (jap. genka kikaku, ang. target costing) jest jedną z najważniejszych metod japońskiej rachunkowości zarządczej. Moż­na go zdefiniować jako kompleksową metodę zarządzania kosztami, stosowaną przed rozpoczęciem procesu produkcyjnego, w celu maksymalnego ograniczenia kosztów produktu w całym jego cyklu życia. Stosowanie rachunku kosztów docelowych pozwala na produkcję wyrobów...

    Data dostępności:

    Cena: 60,45 zł 65,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Biblia copywritingu – książka
    TANIEJ 7 %

    Biblia copywritingu – książka

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA