Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mercedes

Liczba pozycji: 4
  • Marki współczesnych samochodów osobowych Leksykon – książka
    TANIEJ 7 %

    Marki współczesnych samochodów osobowych Leksykon – książka

    Zdzisław Podbielski  

    Popularny, bogato ilustrowany leksykon zawierający alfabetyczny przegląd blisko 100 najważniejszych marek europejskich, azjatyckich i amerykańskich, pod którymi współcześnie wytwarza się samochody osobowe. Opis każdej marki obejmuje krótki rys historyczny z uwzględnieniem osiągnięć technicznych stanowiących milowe kroki w rozwoju motoryzacji. Opisano w nim następujące marki: Abarth, A.C., Acura, Alfa...

    Data dostępności:

    Cena: 58,59 zł 63,00 zł

    Więcej

  • Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1995-1998 – książka
    TANIEJ 7 %

    Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1995-1998 – książka

    Wojciech Połomski  

    Bogato ilustrowana książka poświęcona pojazdom samochodowym i przyczepom Jelcz produkowanym w latach 1995–1998. Opisano samochody ciężarowe rodzin Jelcz 422, Jelcz 423, Jelcz 424, Jelcz 442, Jelcz 622, Jelcz 623, Jelcz 642, Jelcz 662, Jelcz 842, prototypowy ciągnik siodłowy Jelcz C 425 MB, samochody pożarnicze, autobusy miejskie Jelcz 120 M, autobusy niskopodłogowe Jelcz M 121, Jelcz M 125 DANA, Jelcz...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Metoda czarnej skrzynki – książka
    NowośćTANIEJ 7 %

    Metoda czarnej skrzynki – książka

    Matthew Syed  

    Jest coś, czego od branży lotniczej powinniśmy nauczyć się wszyscy. To coś, co przychodzi z trudem, bo stoi w sprzeczności z instynktem i ułomną naturą człowieka. To nauka na błędach. Co łączy z lotnictwem Google’a, zespół Formuły 1 firmy Mercedes, wynalazcę Jamesa Dysona, Michaela Jordana i David Beckhama? Korzystają z metody czarnej skrzynki. Nie tylko odważnie przyznają się do błędów, ale wręcz...

    Data dostępności:

    Cena: 41,84 zł 44,99 zł

    Więcej

  • Siła Lucyfera – książka
    TANIEJ 7 %

    Siła Lucyfera – książka

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko....

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA