mix
Liczba pozycji: 9
Marketing mix of food industry enterprises. – ebook
Tomasz Trojanowski
Współczesne przedsiębiorstwa spożywcze stoją przed wieloma wyzwaniami, jakie występują na rynku dóbr konsumpcyjnych. Narzędziem w pokonywaniu pojawiających się trudności jest właściwie rozumiany, odpowiednio zorganizowany i profesjonalnie prowadzony przez przedsiębiorstwa spożywcze, marketing mix. Na trudnym i konkurencyjnym rynku produktów spożywczych, producenci żywności powinni wykazać się umiejętnością...Data dostępności:
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy – ebook
Wojciech Grzegorczyk
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing usług zdrowotnych – ebook
Beata Nowotarska-Romaniak
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga: zrozumiec, na czym polega plan marketingowy, poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki zdrowotnej, zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w praktyce – ebook
Mirko Düssel
Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing na rynku międzynarodowym – ebook
Wojciech Grzegorczyk
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, jakie strategie można realizować...Data dostępności:
Data publikacji:
Ponadnarodowa i narodowa polityka monetarna na świecie – ebook
Marian Noga Magdalena Kinga Stawicka
Narodowa polityka monetarna realizowana jest przez bank centralny danego kraju, który pełni podstawową misję w tym zakresie, polegającą na zarządzaniu oczekiwaniami inflacyjnymi kraju. W momencie, gdy dany kraj przystąpi do obszaru wspólnej waluty, wtedy narodowa polityka monetarna zastąpiona zostaje ponadnarodową polityką monetarną. Wejście do obszaru wspólnej waluty, np. euro, poprzedzone jest wypełnieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku – ebook
Andrzej Szromnik
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe. Systematyczny...Data dostępności:
Data publikacji:
New Electricity and New Cars. The Future of the European Energy Doctrine – ebook
Michał Kurtyka Leszek Jesień
"This book offers a unique contribution to the current EU energy debate. Written from the perspective of a rapidly growing economy heavily dependent on coal, the book introduces us to the complex and contentious aspects of energy policy-thinking and policy-making. The book is written in an erudite and yet accessible manner. Students, politicians and anyone interested in Europe's future will profit...Data dostępności:
Data publikacji:
Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
Iwona Lupa-Wójcik
Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...Data dostępności: