Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

muzyki

Liczba pozycji: 16
  • CENA NEXTO

    Zarażeni dźwiękiem: Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji – ebook

    Stanisław Trzciński  

    • Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? • Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? • Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? • Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? • Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowych? • Dlaczego Elon Musk może być ważny dla słuchaczy muzyki? • Jak będą wyglądały wirtualne koncerty? •...

    Data dostępności:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Minimalizm religijny – ebook

    Ryszard Popiołek  

    Eseje o tematyce religijno-kulturowej. Książka składa się z trzech niepowiązanych tekstów. Pierwszy, tytułowy, próbuje przenieść na obszar religii idee minimalizmu wzięte z muzyki i sztuki. Drugi na podstawie fenomenów mistyki gór i mistyki sztuki wprowadza na scenę mistyki nowego aktora – świeckiego. Trzeci to uwagi, czasami krytyczne, czasami entuzjastyczne, do wybranych aspektów myśli A. de Mel...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Muzyka i biznes. Od gramofonu do streamingu – ebook
    CENA NEXTO

    Muzyka i biznes. Od gramofonu do streamingu – ebook

    Anna Anetta Janowska  

    Książka składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział 1 ma charakter wstępny, zakreślono w nim ramy analizy, która będzie przeprowadzana w kolejnych częściach publikacji. Zaczyna się on od sformułowania definicji takich pojęć, jak branża i sektor. Dalej została przedstawiona definicja branży fonograficznej oraz określone miejsce, jakie zajmuje ona wśród innych, pokrewnych jej branż, szczególnie w odniesieniu...

    Data dostępności:

    Cena: 37,17 zł 41,30 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Polska. Eseje o stuleciu – ebook

    „Polska. Eseje o stuleciu” to publikacja przygotowana w związku z, przypadającą w 2018 roku, setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległośc i zawiera summę tekstów, czyli 39 esejów autorstwa najwybitniejszych przedstawicieli polskich uczelni i ośrodków naukowych w kraju, m.in.: Marka Belki, Adama D. Rotfelda, Andrzeja Chwalby, Andrzeja Friszkego, Jana Miodka, Krystyny Skarżyńskiej, Janusza H....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Biznes muzyczny – ebook

    Patryk Gałuszka  

    Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,74 zł 46,38 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,74 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • PROMOCJA

    Praga – ebook

    Mariusz Surosz  

    Praga. Od wieków przyciąga, fascynuje i inspiruje, nie pozwala o sobie zapomnieć. Do jej pasjonatów zalicza się także Mariusz Surosz, który od lat zgłębia tajemnice miasta i istotę czeskości. Tropiąc miejsca i symbole związane z kształtowaniem się czeskich mitów, spaceruje między pomnikami i kamienicami, ogląda obrazy i słucha muzyki. Podąża tropem dwóch Janów – Husa i Žižki – oraz husytyzmu, który...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,14 zł 31,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,14 zł

    Więcej

    Ocena: 4 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań – ebook

    Joanna Łodziana-Grabowska   Jan W. Wiktor  

    Książka prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury. Zawartość opracowania obejmuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dzikie Życie – e-wydania – 9/2024

    Dzikie Życie - jedyne pismo w Polsce, w którym problemy niszczenia przyrody zajmują priorytetowe miejsce. Na łamach „Dzikiego Życia” poruszane są najbardziej kontrowersyjne tematy dotyczące dewastacji naturalnych, nieprzekształconych obszarów przyrodniczych. Nie rezygnujemy z podejmowania „niewygodnych” tematów i kwestii dotyczących niszczenia Przyrody. Pismo niezależne, nie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 5,70 zł 6,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,70 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Jak w wieku 23 lat zbudowałem startup warty 10 mln PLN? - praktyczne rady – ebook

    Filip Sobel  

    Poznaj autentyczną historię i case study sukcesu. Filip Sobel w wieku 23 lat stworzył polski startup Staffly, który pozyskał miliony od inwestorów, posiada wielu płacących klientów, a sam produkt - testy osobowości w rekrutacji - cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Sprawdź, jak Filip zdobył cenne doświadczenie i praktyczną wiedzę, którą dzieli się w publikacji. Przeczytaj autentyczne e-maile, zobacz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Język reklamy. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 51,30 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,30 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 16

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA