narzedzia
Liczba pozycji: 122
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego...Data dostępności:
Data publikacji:
E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka – ebook
Grzegorz Mazurek
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...Data dostępności:
Data publikacji:
Informatyczne narzędzia procesów logistycznych – ebook
Mirosław Chaberek
Niekwestionowaną determinantą rozwoju współczesnej gospodarki jest możliwość stosowania koncepcji logistycznych, dających realną możliwość spełniania fundamentalnego dla gospodarki globalnej postulatu zapewnienia właściwych zasobów, we właściwym miejscu, właściwej ilości i czasie. Niespotykany dotychczas poziom wymagań organizacji gospodarczych co do takich kryteriów, jak koszty, czas, bezpieczeństwo,...Data dostępności:
Data publikacji:
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy – ebook
Wojciech Grzegorczyk
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Narzędzia rachunkowości wspomagające działalność proekologiczną przedsiębiorstw w Polsce – ebook
Piotr Szczypa
Recenzowana praca podejmuje interesujące, ważne i aktualne zagadnienie proekologicznej orientacji rachunkowości, tzw. „zielonej rachunkowości". (...) Rachunkowość jako uniwersalny system informacyjno-kontrolny o wielowiekowej historii, powszechnie uznanym dorobku teoretycznym i niekwestionowanych walorach praktycznych, ustawicznie ewoluuje. Jednym z kierunków współczesnej ewolucji rachunkowości jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Wiedza w 7 krokach - Narzędzia i aplikacje dla twojej firmy – ebook
Ewelina Zielka
Czy chcesz poznać narzędzia i aplikacje niezbędne w prowadzeniu twojego biznesu bez czasochłonnego szukania informacji w internecie? Dzięki temu poradnikowi w 7 krokach zdobędziesz niezbędną wiedzę i dokonasz wyboru, co jest Ci potrzebne do prowadzenia Twojego indywidualnego biznesu. Niezależnie od tego czy startujemy ze swoim biznesem, czy go już prowadzimy, stykamy się ciągle z brakiem wystarczającej...Data dostępności:
Data publikacji:
Restrukturyzacja samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej. Współczesne wyzwania, procedury i narzędzia – ebook
Jacek Klich
Prezentowana publikacja dostarcza użytecznych wskazówek i narzędzi niezbędnych w procesie przekształcania samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej w spółki kapitałowe zgodnie z zapisami ustawy o działalności leczniczej. W opracowaniu ukazano zakres i dynamikę zmian w sektorach ochrony zdrowia w ujęciu globalnym. Na podstawie wybranych międzynarodowych doświadczeń omówiono narzędzia...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywne techniki w copywritingu – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Książka „Kreatywne techniki w copywritingu — jak wyróżnić się spośród konkurencji?” to przewodnik, który pokazuje jak rozwiązać największe problemy, z jakimi boryka się każdy copywriter. Przedstawia różne techniki, strategie i narzędzia, które pomogą tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i wyróżniają się na tle konkurencji. Ebook dostarczy wskazówek, które pozwolą wyróżnić się na rynku...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
„Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...Data dostępności:
Data publikacji: