naukowe
Liczba pozycji: 689
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace z Prawa Własności Intelektualnej – e-wydanie – 3/2024
Czasopismo jest kwartalnikiem. Od połowy 2008 r. jest wydawane przez Wolters Kluwer Polska SA i ukazuje się regularnie pod koniec ostatniego miesiąca danego kwartału. Na jego łamach są publikowane artykuły poświęcone problematyce prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa ochrony konkurencji oraz prawa informacyjnego - w aspekcie krajowym, a także międzynarodowym. Czasopismo jest dedykowane specjalistom...Data dostępności:
Data publikacji:
Zeszyty Naukowe Sądownictwa Administracyjnego – e-wydanie – 4/2024
Dwumiesięcznik wydawany przy współpracy Naczelnego Sądu Administracyjnego. Czytając czasopismo, zyskują Państwo dostęp do: artykułów prezentujących istotne zagadnienia prawa i sądownictwa administracyjnego, ważnych merytorycznie wyroków Naczelnego Sądu Administracyjnego i wojewódzkich sądów administracyjnych wzbogaconych glosami i komentarzami, orzecznictwa: Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości,...Data dostępności:
Data publikacji:
Statyczne testowanie oprogramowania – ebook
Adam Roman
Techniki testowania statycznego to zestaw narzędzi służący do sprawdzania ręcznie lub za pomocą analizy automatycznej kodu lub innych artefaktów procesu wytwórczego ( dukumentacja, wymagania ) bez uruchamiania kodu. Publikacja przybliża ten niezwykle istotny element testowania oprogramowania.Data dostępności:
Przetwarzanie obrazów grafiki 2D – ebook
Książka jest kierowana do programistów, którzy chcą zapoznać się z technologią OpenCL. W pubilkacji oprócz przedstawienia czym jest OpenCL znajdują się też przykłady sposoby wykorzystania OpenCL. Ze względu na charakter technologii mogą one obejmować kilka języków programowania: C/C++, Java, Python.Data dostępności:
HTML5: Komponenty – ebook
Sebastian Rosik
Książka jest pozycją techniczną skupioną wokoło technologii przeglądarkowych umożliwiających tworzenie poszczególnych elementów aplikacji przeglądarkowych. Jest ona napisana z myślą o początkujących jak i średnio-zaawansowanych programistach chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu technologii HTML5.Data dostępności:
Szkoła w dobie Internetu – ebook
Obserwowany w ciągu ostatnich lat rozwój mediów spowodował ich zwiększającą się obecność w różnych dziedzinach życia. W książce skoncentrowano się przede wszystkim na współczesnej młodzieży, mediach i edukacji z punktu widzenia socjologii, psychologii i informatyki, co świadczy o jej wyjątkowości na rynku. Zaprezentowano w niej wyniki badań przeprowadzonych w polskich szkołach. Współczesna szkoła działa...Data dostępności:
Symfony: Aplikacje internetowe – ebook
Karol Przystalski
Symfony należy do czołówki frameworków aplikacji webowych, jest jednym z najlepszych napisanych w języku PHP. Książka krok po kroku, od zagadnień teoretycznych po ćwiczenia praktyczne, przybliża zagadnienia programowania w języku PHP i zarządzania projektem, wprowadza podstawowe pojęcia sprawdzonych metod i modeli stosowanych nie tylko w projektowaniu aplikacji webowych. Za przykład przyjęto serwis...Data dostępności:
Copywriting internetowy – ebook
Maciej Dutko
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią...Data dostępności:
Zrozumieć głębokie uczenie – ebook
Andrew W. Trask
Książka Zrozumieć głębokie uczenie pokazuje, jak od zera budować sieci neuronowe głębokiego uczenia. Andrew Trask - doświadczony ekspert w tej dziedzinie, w swobodnym i przejrzystym stylu prezentuje leżącą w tle naukę, dzięki czemu możesz samodzielnie zrozumieć każdy szczegół nauczania sieci neuronowych. Jedynie przy użyciu Pythona i jego biblioteki matematycznej NumPy będziesz mógł uczyć swoje własne...Data dostępności:
Programowanie gier: Wzorce – ebook
Robert Nystrom
Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały...Data dostępności: