Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

o dwa słowa za dużo

Liczba pozycji: 4370
  • TANIEJ 7 %

    Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk – ebook

    Małgorzata Leduchowska  

    Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”. „Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk”...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,23 zł 23,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie – ebook

    Marta Makara-Studzińska  

    Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,76 zł 21,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook

    Robert Stępowski  

    Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,16 zł 32,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce – ebook

    Julita Dąbrowska  

    Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,52 zł 39,27 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli – ebook

    Robert Stępowski  

    Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...

    Data dostępności:

    Cena: 28,58 zł 30,73 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję! Tradycyjne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,68 zł 34,06 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania....

    Data dostępności:

    Cena: 42,07 zł 45,24 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Arabska Wiosna – ebook

    Nie minęło sześć lat od rozpoczęcia się burzliwych przemian społeczno-politycznych, określanych jako Arabska Wiosna Ludów, a Bliski Wschód i Afryka Północna zmieniły się nie do poznania. Tylko kilka państw pozostało względnie niewzruszonych – Algieria i Maroko w Afryce Północnej oraz Katar, Oman i Zjednoczone Emiraty Arabskie na Półwyspie Arabskim. W pozostałych doszło do zasadniczych przeobrażeń i...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,81 zł 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Placebo – ebook

    Barbara Dolińska  

    Zjawisko placebo od lat fascynuje i zadziwia, stawiając badaczy przed koniecznością odpowiedzi na kłopotliwe pytanie: dlaczego działa coś, co działać nie powinno? Jak wytłumaczyć efektywność placebo w warunkach, w których konwencjonalna medycyna jest bezradna? Czy to prawda, że placebo bywa tylko niewiele mniej skuteczne niż osławiony prozac? I czy istnieją osobowościowe wyznaczniki podatności na to...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,37 zł 21,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Tu i teraz – ebook

    Erik Bertrand Larssen  

    Wyobraź sobie, że jesteś zupełnie spokojny. Stres, rozkojarzenie, irytacja - zupełnie ich do siebie nie dopuszczasz. Twoje myśli są skupione wokół tego, co właśnie robisz. Co jakiś czas podnosisz wzrok i dostrzegasz otaczające cię piękno. W ciągu dnia czerpiesz z nich energię do dalszego działania. Erik Bertrand Larssen wykorzystuje w tej książce swoje własne doświadczenia, zarówno z kariery trenera...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,54 zł 34,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 4370

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA