obiektowo
Liczba pozycji: 3
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# – ebook
Casey Hardman
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zaawansowany Python – ebook
Luciano Ramalho
Prostota języka Python pozwala szybko osiągnąć produktywność, ale oznacza to również, że często nie wykorzystujemy wszystkiego, co ma da zaoferowania. Dzięki temu praktycznemu poradnikowi Czytelnik nauczy się, jak pisać efektywny, idiomatyczny kod Pythona dzięki wykorzystaniu jego najlepszych i zapewne najbardziej lekceważonych cech. Autor, Luciano Ramalho, prowadzi Czytelnika poprzez podstawowe cechy...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesna Java w działaniu – ebook
Raoul-Gabriel Urma Mario Fusco Alan Mycroft
Najlepiej sprzedająca się książka wydawnictwa Manning o języku Java 8 została zaktualizowana do Javy 9! W ramach „Nowoczesnej Javy w działaniu” swoje dotychczasowe umiejętności programowania w Javie wzbogacisz o najnowsze techniki i funkcje. Po praktycznym wprowadzeniu do wyrażeń lambda z użyciem realnego kodu Java, zagłębisz się w interfejs programowania aplikacji o nazwie Streams. Następnie odkryjesz...Data dostępności:
Data publikacji: