outsourcing
Liczba pozycji: 7
Outsourcing finansowo-księgowy – książka
Marta Kawa
Outsourcing finansowo-księgowy nigdy nie był tak łatwy jak teraz! Prezentowana publikacja nie tylko wskazuje źródła potencjalnych problemów, ale też podaje przykłady ich rozwiązania. Koncentruje się na płaszczyznach współpracy i zachowaniach między partnerami, które mogą doprowadzić do celu – sprawnie działającego outsourcingu na płaszczyźnie finansów przedsiębiorstwa. Dzięki wskazówkom podanym w książce...Data dostępności:
Cena: 60,45 zł
65,00 złOutsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa – książka
Katarzyna Nowicka
Outsourcing jest narzędziem stosowanym od dziesięcioleci, ale wciąż zmienia swój zakres i rolę. Zmiany zachodzące w otoczeniu gospodarczym przedsiębiorstw mogą być zarówno zagrożeniem, jak i szansą dla menedżerów posługujących się outsourcingiem. W publikacji przedstawiono outsourcing jako narzędzie, które może jeszcze silniej wesprzeć przedsiębiorstwa w walce konkurencyjnej teraz i w najbliższej przyszłości....Data dostępności:
Cena: 41,85 zł
45,00 złOchrona danych medycznych według najnowszych przepisów – książka
Przetwarzanie danych osobowych i danych medycznych Odpowiedzialność prawna za bezpieczeństwo danych Bezpieczeństwo informacji a elektroniczna dokumentacja medyczna Outsourcing przetwarzania danych oraz cloud computing w ochronie zdrowia Polityka bezpieczeństwa informacji i instrukcja zarządzania systemem informatycznymData dostępności:
Cena: 67,38 zł
72,45 złZarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie – książka
Zdzisław Pierścionek
Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja...Data dostępności:
Cena: 64,17 zł
69,00 złMetody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi – książka
Książka dotyczy jednego z głównych obszarów funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom podejść, metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym świecie, w którym rozwój gospodarczy następuje szybko i jest intensywny, a firmy muszą nadążyć za zmianami i się do nich dostosować. W szczególności obszar zainteresowania...Data dostępności:
Cena: 57,66 zł
62,00 złKompendium metod i technik zarządzania – książka
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono,...Data dostępności:
Cena: 54,87 zł
59,00 złGlosariusz terminologii call center/help desk – książka
Marian J. Kostecki
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie...Data dostępności:
Cena: 54,87 zł
59,00 zł