Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

outsourcing

Liczba pozycji: 7
  • Outsourcing finansowo-księgowy – książka
    TANIEJ 7 %

    Outsourcing finansowo-księgowy – książka

    Marta Kawa  

    Outsourcing finansowo-księgowy nigdy nie był tak łatwy jak teraz! Prezentowana publikacja nie tylko wskazuje źródła potencjalnych problemów, ale też podaje przykłady ich rozwiązania. Koncentruje się na płaszczyznach współpracy i zachowaniach między partnerami, które mogą doprowadzić do celu – sprawnie działającego outsourcingu na płaszczyźnie finansów przedsiębiorstwa. Dzięki wskazówkom podanym w książce...

    Data dostępności:

    Cena: 60,45 zł 65,00 zł

    Więcej

  • Outsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa – książka
    TANIEJ 7 %

    Outsourcing w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa – książka

    Katarzyna Nowicka  

    Outsourcing jest narzędziem stosowanym od dziesięcioleci, ale wciąż zmienia swój zakres i rolę. Zmiany zachodzące w otoczeniu gospodarczym przedsiębiorstw mogą być zarówno zagrożeniem, jak i szansą dla menedżerów posługujących się outsourcingiem. W publikacji przedstawiono outsourcing jako narzędzie, które może jeszcze silniej wesprzeć przedsiębiorstwa w walce konkurencyjnej teraz i w najbliższej przyszłości....

    Data dostępności:

    Cena: 41,85 zł 45,00 zł

    Więcej

  • Ochrona danych medycznych według najnowszych przepisów – książka
    TANIEJ 7 %

    Ochrona danych medycznych według najnowszych przepisów – książka

    Przetwarzanie danych osobowych i danych medycznych Odpowiedzialność prawna za bezpieczeństwo danych Bezpieczeństwo informacji a elektroniczna dokumentacja medyczna Outsourcing przetwarzania danych oraz cloud computing w ochronie zdrowia Polityka bezpieczeństwa informacji i instrukcja zarządzania systemem informatycznym

    Data dostępności:

    Cena: 67,38 zł 72,45 zł

    Więcej

  • Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie – książka

    Zdzisław Pierścionek  

    Książka przybliża czytelnikowi tematykę zarządzania strategicznego. Zawarto w niej zagadnienia podstawowe, kwestie związane z konkurencyjnością, a także strategie, koncepcje ich tworzenia, metody oceny i sposoby wdrażania na wszystkich szczeblach organizacji. Książka została wzbogacona o nowe tematy, takie jak: strategie tworzenia i rozwoju sieci, outsourcing, sieci klastrowe, organiczna koncepcja...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi – książka
    TANIEJ 7 %

    Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi – książka

    Książka dotyczy jednego z głównych obszarów funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom podejść, metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym świecie, w którym rozwój gospodarczy następuje szybko i jest intensywny, a firmy muszą nadążyć za zmianami i się do nich dostosować. W szczególności obszar zainteresowania...

    Data dostępności:

    Cena: 57,66 zł 62,00 zł

    Więcej

  • Kompendium metod i technik zarządzania – książka
    TANIEJ 7 %

    Kompendium metod i technik zarządzania – książka

    Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono,...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Glosariusz terminologii call center/help desk – książka
    TANIEJ 7 %

    Glosariusz terminologii call center/help desk – książka

    Marian J. Kostecki  

    Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA