Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

placet

Liczba pozycji: 8
  • Kompleksowa Karta Wyników – książka
    TANIEJ 5 %

    Kompleksowa Karta Wyników – książka

    Hubert Rampersad  

    Rewolucja w zarządzaniu organizacją i personelem! Przez wiele lat zakładano, że doskonalenie organizacji zależy od diagnozy jej kultury, właściwego opisu procesów biznesowych, przygotowania odpowiedniego programu wskaźników i dokonywania na ich podstawie wewnętrznych i zewnętrznych analiz, a następnie oceny zmierzonych rezultatów. Jeśli organizacje właściwie formułowały i realizowały cele i strategie...

    Cena: 55,10 zł 58,00 zł

    Więcej

  • Open innovation w MSP i podmiotach ich otoczenia w kontekście rozwoju innowacyjnego – książka
    TANIEJ 5 %

    Open innovation w MSP i podmiotach ich otoczenia w kontekście rozwoju innowacyjnego – książka

    R. Stanisławski   G. Szymański   J. Trębska  

    MSP stanowią siłę napędową wielu europejskich i światowych gospodarek. Wskazują na to dane ekonomiczne, według których ich udział w ogólnej liczbie przedsiębiorstw, w generowaniu PKB poszczególnych krajów, jak i zatrudnieniu aktywnych zawodowo osób nie pozostawia żadnych wątpliwości, co do ich znaczenia. Jednakże z punktu widzenia pojedynczego podmiotu sytuacja nie wygląda już tak dobrze. Biorąc pod...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

  • W drodze do dofinansowania Jak napisać dobry wniosek – książka
    TANIEJ 5 %

    W drodze do dofinansowania Jak napisać dobry wniosek – książka

    Agnieszka Filipek  

    - Poradnik został napisany z myślą o beneficjentach, zamierzających realizować projekty współfinansowane z funduszy europejskich w ramach perspektywy finansowej 2014–2020. - Stanowi elementarne wprowadzenie do problematyki zarządzania projektami europejskimi, a także zachęca do wykorzystania tej wiedzy w trakcie planowania i realizacji przedsięwzięć wspieranych przez Wspólnotę Europejską. - Przedstawia...

    Cena: 62,70 zł 66,00 zł

    Więcej

  • Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu – książka
    TANIEJ 5 %

    Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu – książka

    Marek Datko  

    Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...

    Cena: 75,81 zł 79,80 zł

    Więcej

  • Ceny transferowe – książka
    TANIEJ 5 %

    Ceny transferowe – książka

    Marek Barowicz  

    Z podatkowego punktu widzenia, w międzynarodowej grupie kapitałowej podlegającej różnym jurysdykcjom podatkowym, a tym samym odmiennym obciążeniom podatkowym, dokonuje się transakcji, między poszczególnymi jednostkami, które ukierunkowane są na przerzucanie dochodów (kosztów) tak, aby zmniejszyć (zoptymalizować) obciążenia publiczno-prawne w obrębie całej grupy. Organy podatkowe badają te operacje,...

    Cena: 43,70 zł 46,00 zł

    Więcej

  • Zarządzanie i informatyka – książka
    TANIEJ 5 %

    Zarządzanie i informatyka – książka

    Jerzy Kisielnicki  

    W książce uzasadniam hipotezę o stałym procesie integracji poszczególnych elementów zarządzania i informatyki. Właśnie we współczesnych systemach zarządzania, nasyconych informatyką, realizuje się podstawowa definicja Mihajla D. Mesarowica, że system to zbiór elementów i relacji zachodzących między nimi. Logika prezentacji jest następująca. Całość materiału podzielono na pięć, wzajemnie się przenikających,...

    Cena: 65,55 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym – książka
    TANIEJ 5 %

    Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym – książka

    Justyna Matysiewicz   Sławomir Smyczek  

    Wirtualne otoczenie jednostek medycznych składa się ze współistniejących w globalnej sieci obiektów, niektóre z nich są odpowiednikami organizacji lub osób działających w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiębiorstwa. Składnikami otoczenia wirtualnego mogą być zatem: strony internetowe, statyczne lub generowane dynamicznie, tworzone przez internautów fora dyskusyjne, wyszukiwarki internetowe, jawne...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Consumer Protection Standards in Europe – książka
    TANIEJ 5 %

    Consumer Protection Standards in Europe – książka

    Sławomir Smyczek  

    Very interesting and practical book for consumers, managers as well researchers. This book is an up to date study treating about consumer rights protection. The reader can find there an explanation of fundamental concepts relating to consumer behavior, market rights, threats created by business, and then smoothly discover the most actual consumer protection issues and an European approach to increase...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA