Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

plci

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Kapitał kobiet – ebook

    Linda Scott  

    Wszyscy wiemy, że kobiety zarabiają gorzej od mężczyzn, wolniej awansują i rzadziej zasiadają w zarządach. Czy jednak jesteśmy tym faktem wystarczająco oburzeni? Czy raczej przyjmujemy jako oczywistość skandal, że połowa ludzkości, która w dodatku w krajach rozwiniętych jest – średnio rzecz biorąc – lepiej wykształcona, dostaje mniejsze wynagrodzenie za tę samą pracę? Czy faktycznie mężczyźni – w szerszej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Forbes Women – eprasa – 1/2024

    Magazyn, którego misją jest dążenie do równouprawnienia różnych płci w biznesie. Dlatego nie różnicujemy bohaterów ze względu na płeć. Działając w biznesie wszyscy - czy to kobiety, czy mężczyźni - muszą grać zgodnie z tymi samymi regułami wyznaczonymi przez Kodeks Spółek Handlowych i Prawo Pracy. Chcemy inspirować do działania, pomagać zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażować panie i panów do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,20 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,00 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Czerniawski – ebook

    Andrzej Brzeziecki  

    Roman Czerniawski, znany również jako Walenty, Armand, Hubert i Brutus. Jeden z największych agentów w historii europejskiego wywiadu. Innowator, którego generał Sikorski osobiście odznaczył orderem Virtuti Militari. Człowiek, który rozkazywał Francuzom, wzbudzał podziw Abwehry, pracował dla rządu Jego Królewskiej Mości, oszukał Hitlera, a przede wszystkim służył Polsce. Na podstawie m.in. niedawno...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook

    Marzena Feldy  

    Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA