podstawy fizyki
Liczba pozycji: 2
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# – ebook
Casey Hardman
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject,...Data dostępności:
Data publikacji:
Visual Basic dla Excela w przykładach – ebook
Krzysztof Kuciński
„ Visual Basic dla Excela w przykładach ”, to książka, która krok po kroku wprowadza czytelnika w świat tworzenia tak zwanych makrodefinicji w arkuszach kalkulacyjnych Microsoft Excel. Duże doświadczenie praktyczne jak i dydaktyczne autora zaowocowało pozycją, która umożliwia niemal „bezbolesne” zdobywanie wiedzy z programowania w Visual Basicu dla Excela poczynając od łatwych...Data dostępności:
Data publikacji: