podstawy marketingu

Liczba pozycji: 29
  • CENA NEXTO

    Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka – ebook

    Maria Pietruszka  

    Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej...

    Data dostępności:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Data Driven Decisions: Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? – ebook

    Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego...

    Data dostępności:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing alternatywny – ebook

    Jakub Wicher  

    Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów? Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia. Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać, potrafisz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,41 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024. – ebook

    Robert Duda  

    Najnowsza w Polsce książka o SEO już dostępna! • 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących • Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO • Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku • Działania Content Marketing i LinkBuilding na sprawdzonych rozwiązaniach • Najnowsze wersje narzędzi SEO • 22 lata doświadczenia autora zebrane w 214 stron gotowych...

    Data dostępności:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Public relations: Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju – ebook

    Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne...

    Data dostępności:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych – ebook

    Piotr Tarka  

    Prezentowana praca odwołuje się do założeń teorii organizacji i zarządzania, a pośrednio dotyczy teorii marketingu i metodologii badań marketingowych. Przedmiotem rozważań autora były uwarunkowania organizacyjno-metodologiczne oraz efekty badań, w tym także metodyczne aspekty pomiaru skuteczności badań marketingowych w firmach. Główny cel rozprawy to identyfikacja i klasyfikacja kategorii uwarunkowań...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Społeczna odpowiedzialność nauki: Zarządzanie - badania - wpływ społeczny – ebook

    Marcin Żemigała  

    Autor nakreśla ramy społecznej odpowiedzialności nauki, czyli procesów prowadzenia badań naukowych oraz odpowiedzialności badacza za ich wyniki, jako koncepcji zarządzania mającej zastosowanie w świecie nauki. W monografii przeanalizowano i oceniono również dorobek polskich badaczy na arenie międzynarodowej z uwzględnieniem potencjału generowania przez nich pozytywnych wpływów społecznych. Przedmiotem...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 29