przekazu
Liczba pozycji: 306
Komunikacja Bez Granic: Sztuka Pytań, Adaptacja Przekazu i Międzykulturowa Komunikacja – ebook
Adrian Ciepał
Książka to praktyczny przewodnik po efektywnym porozumiewaniu się w różnych kontekstach. Książka omawia adaptację przekazu do odbiorcy, prezentując techniki dostosowywania komunikatów do potrzeb i oczekiwań różnych grup. Przedstawia zasady skutecznej komunikacji pisemnej, uwzględniając struktury i style pisania. Analizuje również komunikację międzykulturową, zwracając uwagę na różnice kulturowe i sposoby...Data dostępności:
Data publikacji:
O własnej promocji środków przekazu w Polsce: Między teorią a praktyką – ebook
Anna Jupowicz-Ginalska
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem...Data dostępności:
Sekrety Efektywnego Przekazu – ebook
Adrian Ciepał
Książka ta to kompleksowy przewodnik po skutecznej komunikacji. Dowiesz się, jak krok po kroku budować przekaz, dostosowywać go do różnych osób oraz jak wykorzystać wizualizacje i narzędzia wspomagające lepsze zrozumienie odbiorcy. Poznasz również najnowsze technologie komunikacyjne, które pozwolą Ci efektywnie przekazywać informacje w dzisiejszym cyfrowym świecie. Idealna dla wszystkich pragnących...Data dostępności:
Data publikacji:
Moc Słowa: Sztuka Zadawania Pytań i Budowania Przekazu – ebook
Adrian Ciepał
Książka ta to przewodnik po sztuce komunikacji, który odkrywa kluczowe aspekty efektywnej wymiany informacji. Dowiesz się, jak doskonalić umiejętność aktywnego słuchania, niezbędną do zrozumienia rozmówcy. Nauczysz się budować przekaz krok po kroku, aby był jasny i przekonujący. Poznasz także znaczenie kontekstu, który determinuje skuteczność komunikacji w różnych sytuacjach. To niezbędna lektura dla każdego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu – ebook
Jan W. Wiktor
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu – promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie...Data dostępności:
Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia. Transmisja i nauczanie języków mniejszościowych – ebook
Robert Dębski
Książka niniejsza jest wprowadzeniem do badań w dziedzinie komunikacji internetowej oraz wpływu tej komunikacji na utrzymywanie języków mniejszościowych. Zawiera zatem przegląd współczesnej literatury, prezentuje oryginalne badania stanowiące wkład do literatury światowej oraz zawiera syntezę tych badań i wskazówki dla przyszłych badaczy lub studentów interesujących się tą problematyką. Niektóre wskazówki...Data dostępności:
Data publikacji:
Odkrywamy ukryte. Konstrukcja i dekonstrukcja neoliberalnego przekazu podręczników szkolnych – ebook
Marzanna Pogorzelska
Jenny rzuciła wszystko i wyruszyła w ekstremalnie niebezpieczną podróż dookoła świata. John pracuje 24 godziny na dobę i kocha to. Kate uwielbia zakupy. W naszym domu gasimy światło, bo chcemy ocalić planetę. Mamy ogromny dylemat – jaki dodatek do pizzy jest najlepszy? Znamy te kolorowe, lśniące podręczniki językowe, zapełnione postaciami, które szaleńczo podróżują, z radością pracują i kupują oraz...Data dostępności:
Polskie agencje prasowe w rozwoju historycznym. Kontekst polityczny, ewolucja modelu oraz technik przekazu informacji – ebook
Renata Piasecka–Strzelec
Niniejsze opracowanie to pierwsze w literaturze przedmiotu kompendium wiedzy ukazujące genezę i rozwój polskich agencji prasowych, od tworzenia zalążków tych instytucji aż do chwili obecnej. Jest to zarazem synteza podsumowująca stulecie istnienia rodzimych agencji prasowych. W opracowaniu prześledzono proces ewolucji polskich agencji prasowych, od agencji telegraficznych do agencji elektronicznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Anhedonista – ebook
Michał Woźniak
Zbiór utworów napisanych w latach 2014—2018. Zbiór myśli, zbiór obrazów, być może poniekąd strumień świadomości. Tu środkiem przekazu są emocje, uczucia, refleksje.Data dostępności:
Data publikacji:
Cztery Pory Roku – ebook
Jean-Eric Bebą
Cztery Pory Roku to emocjonalna podróż trwająca cały rok. Poprzez zastosowanie formy poetyckiej jaką jest Haiku, autor pragnie podzielić się swoimi przeżyciami z poszczególnymi porami roku. Lecz czy nie ma tam przypadkiem ukrytego przekazu? Przekonasz się sam, drogi czytelniku.Data dostępności:
Data publikacji: