przyszłość to dziś
Liczba pozycji: 9
Kultura jako źródło cierpień – ebook
Sigmund Freud
Sigmund Freud (1856–1939), jeden z filarów XX-wiecznej myśli europejskiej, bez których nie byłaby ona tym, czym była, swoją psychoanalizę odnosił też – na zasadzie analogii – do rozległych rozważań o kulturze i religii. Niniejszy tom zawiera dwa słynne i charakterystyczne eseje temu poświęcone. Są to: Dyskomfort w kulturze (1930) i Przyszłość pewnego złudzenia (1927). Freud uważa, że kultura z samej...Data dostępności:
Wojna o Ukrainę. Wojna o świat – audiobook
Jacek Bartosiak Piotr Zychowicz
Kontynuacja bestsellerowej książki Nadchodzi III wojna światowa. Historia dzieje się na naszych oczach. To, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do pomyślenia, dziś stało się faktem. Rosja dokonała inwazji na Ukrainę, za wschodnią granicą Polski toczy się zacięty konflikt zbrojny. Jacek Bartosiak w rozmowie z Piotrem Zychowiczem analizuje genezę obecnego kryzysu. Według niego Ukraina to dopiero...Data dostępności:
Data publikacji:
Wykłady londyńskie 1946 – ebook
Maria Montessori
Oddajemy do rąk Czytelników unikatowy zapis wykładów wygłoszonych w Londynie w 1946 roku – pierwszy kurs poprowadzony przez Marię Montessori po powrocie z synem Mariem do Europy po siedmiu latach emigracji, wymuszonej kataklizmem II wojny światowej. Wykłady londyńskie 1946 trafiają do rąk czytelników w formie, którą cechuje charakterystyczna dla Marii Montessori elegancja. Oby popularyzowały na całym...Data dostępności:
Efekt piaskownicy. Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty – audiobook
Magdalena Kieferling
Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania? Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami? Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek pracy? Uwaga! Sztuczna inteligencja u bram! Już puka do naszych drzwi, urzędów, domów. Już zaczyna wyręczać nas w prostych zadaniach. Już szuka...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – audiobook
Jim Edwards
A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...Data dostępności:
Data publikacji:
Życie. Strategie przetrwania – ebook
Katarzyna Kazimierowska
Wszystko, co robimy w reakcji na bodziec, wiąże się z jakąś strategią. Jak wybrać najlepszą? Popularne powiedzenie „obyś żył w ciekawych czasach” nabiera dziś znaczenia bliższego klątwie. Zmiany klimatu, powrót skrajnie niebezpiecznych haseł na sztandary w Polsce i na świecie, pandemia, wojna za wschodnią granicą, kryzys gospodarczy - powodów do zmartwień nie brakuje. Do tego dochodzą...Data dostępności:
Data publikacji:
Trauma - punkt zwrotny – ebook
Jim Rendon
Co się dzieje z człowiekiem, którego życiem wstrząsnęła trauma? Jak zmienia go to doświadczenie? Czy po takim przeżyciu można wrócić do siebie? I co to w ogóle znaczy wrócić do siebie po traumie? Dociekania autora doprowadziły go do zdumiewających wniosków i stały się dla niego źródłem wielkiej nadziei. Jim Rendon porusza temat zmian, które mogą się dokonać w życiu w następstwie różnych dramatycznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji: