Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

pwe

Liczba pozycji: 80
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie zasobami ludzkimi – książka

    Aleksy Pocztowski  

    Wiedza, umiejętności, zdolności, zdrowie, motywacja i wyznawane wartości przez osoby świadczące pracę decydują o ich zatrudnialności, stanowią źródło konkurencyjności organizacji oraz pomyślności regionów i krajów. Upowszechnianie się tego faktu w świadomości społecznej prowadzi do wzrostu profesjonalizmu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, które ewoluuje od rutynowego administrowania w kierunku...

    Data dostępności:

    Cena: 65,01 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw – książka
    TANIEJ 7 %

    Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw – książka

    Paweł Pietrasiński  

    W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a internacjonalizacją działalności firm, rolę państwa w procesach internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, dobre praktyki w aktywizowaniu internacjonalizacji...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Turystyka muzealna – książka
    TANIEJ 7 %

    Turystyka muzealna – książka

    Izabela Wyszowska   Tadeusz Jędrysiak  

    We współczesnym świecie miliony ludzi zwiedzają placówki muzealne. Powstanie Muzeum zwykle oznacza „wpisanie” go na turystyczną mapę kraju, a nawet Europy, dzięki czemu w przewodnikach turystycznych pojawiają się nowe miejsca czy miejscowości. Muzea należą do najważniejszych dóbr kultury, stanowiąc znaczącą atrakcję turystyczną, dzięki posiadanym zbiorom, realizowanym wystawom, podejmowanym działaniom...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Społeczność wokół marki – książka
    TANIEJ 7 %

    Społeczność wokół marki – książka

    Monika Skorek  

    Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Menedżerowie w strukturach władzy organizacji gospodarczych – książka
    TANIEJ 7 %

    Menedżerowie w strukturach władzy organizacji gospodarczych – książka

    Stefan Lachiewicz  

    Władza w organizacji gospodarczej to możliwość wpływu na określone zasoby organizacji, aby działały zgodnie z wolą organów władzy, w tym menedżerów. Autor, biorąc pod uwagę zmiany zachodzące w polskiej gospodarce, pokazał, jak zmienia się rola menedżerów, a więc jak zmieniają się ich kwalifikacje, spełniane funkcje, stosowane metody i style kierowania, relacje z właścicielami i grupami interesów. W...

    Data dostępności:

    Cena: 50,22 zł 54,00 zł

    Więcej

  • Podstawy nauki o organizacji Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza – książka
    TANIEJ 7 %

    Podstawy nauki o organizacji Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza – książka

    W książce zawarto wiedzę o przedsiębiorstwie jako organizacji gospodar­czej. Przedstawiono w niej wiele pojęć, klasyfikacji i elementów teorii, sta­nowiących podstawę nauki o przedsiębiorstwie. Autorzy zwrócili uwagę na: – teoretyczne podstawy funkcjonowania organizacji, – formy przedsiębiorstw i ich otoczenie, – otoczenie międzynarodowe przedsiębiorstwa, – zasoby i ich znaczenie w działalności...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Zagraniczne inwestycje w handlu na rynkach lokalnych – książka
    TANIEJ 7 %

    Zagraniczne inwestycje w handlu na rynkach lokalnych – książka

    W wyniku przystąpienia Polski do Unii Europejskiej otworzyły się nowe możliwości pobudzania rozwoju społeczno-gospodarczego regionów i - co za tym idzie - zwiększania ich konkurencyjności. To na rynkach lokalnych zachodzą podstawowe zjawiska i procesy oraz relacje podmiotowe wpływające na stan polskiej gospodarki. Władze lokalne wpływają także w istotny sposób na procesy rozwoju inwestycji zagranicznych,...

    Data dostępności:

    Cena: 48,36 zł 52,00 zł

    Więcej

  • Zaawansowana rachunkowość finansowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Zaawansowana rachunkowość finansowa – książka

    Teresa Martyniuk   Danuta Małkowska  

    Rachunkowość finansowa zorientowana na zewnętrznych użytkowników informacji finansowych odgrywa szczególna rolę. Zmiany w regulacjach prawa bilansowego oraz podatkowego mają swoje odbicie w ujmowaniu, wycenie i prezentacji informacji majątkowo-finansowej w rachunkowości. Opracowanie niniejsze ilustruje główne problemy rachunkowości finansowej, umożliwiając pogłębienie wiedzy na zaawansowanym poziomie. Omawiane...

    Data dostępności:

    Cena: 68,73 zł 73,90 zł

    Więcej

  • Międzynarodowa kooperacja gospodarcza z polskiej perspektywy – książka
    TANIEJ 7 %

    Międzynarodowa kooperacja gospodarcza z polskiej perspektywy – książka

    Książka ta zawiera wszechstronną analizę teoretyczną i empiryczną charakteru powiązań kooperacyjnych między przedsiębiorstwami oraz ich wpływu na efektywność gospodarowania i konkurencyjność, zwłaszcza w odniesieniu do lokalnych podmiotów zaangażowanych w taką działalność. Autorzy zbadali i dogłębnie przeanalizowali: naturę kooperacji oraz stopień jej terminologicznej zbieżności z innymi formami współdziałania...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Zarządzanie wieloma projektami – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie wieloma projektami – książka

    Ewa Sońta-Drączkowska  

    W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej firmy coraz częściej muszą realizować jednocześnie wiele projektów. Stwarza to liczne problemy i wymaga innego podejścia niż realizacja pojedynczego projektu. Autorka, Ewa Sońta-Drączkowska, przedstawiła w książce: - koncepcje i kierunki rozwoju zarządzania wieloma projektami, - planowanie strategiczne jako źródło inicjowania projektów, - zarządzanie portfelem...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 80

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA