Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

pwe

Liczba pozycji: 83
  • Zarządzanie innowacjami – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie innowacjami – książka

    Ryszard Knosala   Anna Boratyńska-Sala   Magdalena Jurczyk-Bunkowska  

    We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, organizację systemu innowacji, techniki stymulujące kreatywność, metody poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, ocenę i wybór optymalnych wariantów rozwiązań, system zarządzania...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Zależności między produktywnością, dochodami i zatrudnieniem w krajach na różnym poziomie rozwoju – książka
    TANIEJ 7 %

    Zależności między produktywnością, dochodami i zatrudnieniem w krajach na różnym poziomie rozwoju – książka

    W książce przeanalizowano związki zachodzące w krótkim i długim okresie między zmianami w produktywności a kształtowaniem się innych zmiennych o kluczowym znaczeniu dla podziału efektów wzrostu gospodarczego między różne grupy społeczne. Ponieważ w wielu krajach mamy do czynienia ze stagnacją płac, coraz silniejsza jest presja na firmy, aby w większym stopniu dzieliły się zyskami z pracownikami. Autorzy...

    Data dostępności:

    Cena: 56,64 zł 60,90 zł

    Więcej

  • Zarządzanie finansami w organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie finansami w organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania – książka

    Anna Motylska-Kuźma  

    Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Wybór odpowiedniego źródła finansowania powinien obecnie uwzględniać nie tylko dostępne do tej pory, znane, tradycyjne metody pozyskiwania kapitału, lecz także ich odpowiedniki na rynku alternatywnym, dlatego pojawia się pytanie o różnice i podobieństwa oraz wady i zalety każdego...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych – książka

    Stanisław Łobejko   Dariusz Plinta   Alicja Sosnowska  

    Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym rynku, przedsiębiorstwa powinny oprzeć rozwój na nowych technologiach oraz wprowadzać na rynek innowacyjne produkty. W książce zaprezentowano najnowszą wiedzę w zakresie...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Doskonalenie organizacji i procesów innowacyjnych – książka
    TANIEJ 7 %

    Doskonalenie organizacji i procesów innowacyjnych – książka

    Teresa Kraśnicka   Bartłomiej Gładysz   Aneta Kucińska-Landwójtowicz  

    Współczesne organizacje, zwłaszcza przedsiębiorstwa, działając w warunkach turbulentnego otoczenia, skazane są na dostosowanie się do tych zmian. Konieczne jest stałe doskonalenie procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, a także wdrażanie nierzadko głębokich zmian o wymiarze strategicznym. Książka zawiera obszerne kompendium wiedzy na temat kierunków i metod doskonalenia funkcjonowania współczesnych...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne – książka

    Anna Czubała   Roman Emanuel Niestrój   Angelika M. Pabian  

    Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Rozważania rozdziału...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Podstawy ekonomii matematycznej – książka
    TANIEJ 7 %

    Podstawy ekonomii matematycznej – książka

    Paweł Kaczorowski   Piotr Krajewski   Michał Mackiewicz   Radosław Piwowarski  

    Podręcznik obejmuje podstawową wiedzę z ekonomii matematycznej. Przy tym autorzy bardziej skupili się na aspektach ekonomicznych analizowanych zagadnień, ograniczając wykorzystanie zaawansowanych narzędzi matematycznych. Podręcznik obejmuje części mikro- i makroekonomiczną. Część mikroekonomiczna obejmuje elementy teorii konsumenta i teorii przedsiębiorstwa. Część makroekonomiczna dotyczy długookresowego...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Marka modowa. – książka
    TANIEJ 7 %

    Marka modowa. – książka

    Jacek Kall   Aleksandra Parchla-Włosik   Alicja Raciniewska   Katarzyna Semperuch-Krzemińska  

    Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Kreatywność pracowników i twórcze zespoły – książka
    TANIEJ 7 %

    Kreatywność pracowników i twórcze zespoły – książka

    Ryszard Knosala   Barbara Wasilewska   Kamila Tomczak-Horyń  

    Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich osób wymaga odpowiednich narzędzi pomiaru i oceny kreatywności. Autorzy książki opracowali takie narzędzia i wielokrotnie je przetestowali w różnych przedsiębiorstwach. Kreatywne myślenie wymagane jest nie tylko od przyszłych pracowników,...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Inkluzywna gospodarka światowa szanse i wyzwania – książka
    TANIEJ 7 %

    Inkluzywna gospodarka światowa szanse i wyzwania – książka

    Iwona Pawlas   Sylwia Talar   Małgorzata Dziembała   Katarzyna Czech  

    "(...) to pierwsza na polskim ekonomicznym rynku piśmienniczym publikacja naukowa poświęcona w tak kompleksowy, wieloaspektowy, wszechstronny i pogłębiony sposób problematyce wyzwań inkluzywnego rozwoju gospodarki światowej. (…) Monografia sygnalizuje jedne z największych, o ile nie najważniejsze wyzwania stojące przed światowym systemem gospodarczym w XXI wieku, z którymi wszystkie podmioty gospodarki...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 83

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA