Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

pwe

Liczba pozycji: 139
  • Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych – książka

    Autorzy pokazali internacjonalizację i globalizację działalności gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszczącego zagraniczne inwestycje bezpośrednie. Jest to odmienne podejście od stosowanego dotychczas, które skupiało się na zachowaniach firm dokonujących ekspansji zagranicznej w formie zagranicznych inwestycji bezpośrednich. Tak więc publikacja wypełnia lukę w wiedzy teoretycznej...

    Data dostępności:

    Cena: 50,22 zł 54,00 zł

    Więcej

  • Partnerstwo publiczno-prywatne i projekty infrastrukturalne w międzynarodowej debacie publicznej – książka
    TANIEJ 7 %

    Partnerstwo publiczno-prywatne i projekty infrastrukturalne w międzynarodowej debacie publicznej – książka

    Olgierd Lissowski  

    Od wielu lat toczy się międzynarodowa debata publiczna na temat współpracy międzysektorowej w zakresie realizacji projektów infrastrukturalnych w ramach szeroko rozumianego partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP). Zagadnienia PPP doczekały się już znaczącej literatury. Jednak debata nad tym zagadnieniem nie doprowadziła ani do ujednolicenia definicji partnerstwa, ani też ogólnych ocen efektywności modeli...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne – książka

    Anna Czubała   Roman Emanuel Niestrój   Angelika M. Pabian  

    Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych. Rozważania rozdziału...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Międzynarodowa współpraca na rzecz rozwoju – książka
    TANIEJ 7 %

    Międzynarodowa współpraca na rzecz rozwoju – książka

    Paweł Bagiński   Katarzyna Czaplicka   Jan Szczyciński  

    Współcześnie likwidacja różnic w rozwoju poszczególnych krajów staje się ogólnoświatowym priorytetem zarówno ze względu na aspekt humanitarny, jak i pojawienie się różnych zagrożeń (np. konflikty wewnętrzne i międzynarodowe, terroryzm, nielegalne migracje, degradacja środowiska naturalnego). Dlatego Autorzy książki podjęli próbę wyjaśnienia problematyki współpracy na rzecz rozwoju, pomocy rozwojowej...

    Data dostępności:

    Cena: 52,92 zł 56,90 zł

    Więcej

  • Podstawy ekonomii matematycznej – książka
    TANIEJ 7 %

    Podstawy ekonomii matematycznej – książka

    Paweł Kaczorowski   Piotr Krajewski   Michał Mackiewicz   Radosław Piwowarski  

    Podręcznik obejmuje podstawową wiedzę z ekonomii matematycznej. Przy tym autorzy bardziej skupili się na aspektach ekonomicznych analizowanych zagadnień, ograniczając wykorzystanie zaawansowanych narzędzi matematycznych. Podręcznik obejmuje części mikro- i makroekonomiczną. Część mikroekonomiczna obejmuje elementy teorii konsumenta i teorii przedsiębiorstwa. Część makroekonomiczna dotyczy długookresowego...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Marka modowa. – książka
    TANIEJ 7 %

    Marka modowa. – książka

    Jacek Kall   Aleksandra Parchla-Włosik   Alicja Raciniewska   Katarzyna Semperuch-Krzemińska  

    Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Kreatywność pracowników i twórcze zespoły – książka
    TANIEJ 7 %

    Kreatywność pracowników i twórcze zespoły – książka

    Ryszard Knosala   Barbara Wasilewska   Kamila Tomczak-Horyń  

    Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich osób wymaga odpowiednich narzędzi pomiaru i oceny kreatywności. Autorzy książki opracowali takie narzędzia i wielokrotnie je przetestowali w różnych przedsiębiorstwach. Kreatywne myślenie wymagane jest nie tylko od przyszłych pracowników,...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Zmiana własnościowa polskiej gospodarki 1989-2013 – książka
    TANIEJ 7 %

    Zmiana własnościowa polskiej gospodarki 1989-2013 – książka

    Maciej Bałtowski   Piotr Kozarzewski  

    Zmiany własnościowe, które zaszły w polskiej gospodarce w latach 1989-2013, były zasadniczym elementem transformacji ustrojowej. Zmiany te były realizowane jako prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych albo tworzenie nowych prywatnych firm. Autorzy przedstawili historię przemian własnościowych w Polsce, przeanalizowali je i ocenili. Prezentowane zjawiska zostały ukazane w perspektywie porównawczej...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe Afryki – książka
    TANIEJ 7 %

    Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe Afryki – książka

    Tomasz Rynarzewski   A. Katarzyna Nawrot   Kamil Zajączkowski   Ewa Cieślik  

    „Praca jest pierwszą w Polsce kompleksową analizą problemów rozwoju krajów afrykańskich w aspekcie ich miejsca w gospodarce światowej oraz ich stosunków gospodarczych z Polską. Jest oparta na autorskich badaniach empirycznych. Ma duże walory poznawcze i metodologiczne. Charakteryzuje ją trafny wybór ważnych zagadnień ekonomicznych okazujących kierunki rozwoju krajów Afryki na tle gospodarki światowej....

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Inkluzywna gospodarka światowa szanse i wyzwania – książka
    TANIEJ 7 %

    Inkluzywna gospodarka światowa szanse i wyzwania – książka

    Iwona Pawlas   Sylwia Talar   Małgorzata Dziembała   Katarzyna Czech  

    "(...) to pierwsza na polskim ekonomicznym rynku piśmienniczym publikacja naukowa poświęcona w tak kompleksowy, wieloaspektowy, wszechstronny i pogłębiony sposób problematyce wyzwań inkluzywnego rozwoju gospodarki światowej. (…) Monografia sygnalizuje jedne z największych, o ile nie najważniejsze wyzwania stojące przed światowym systemem gospodarczym w XXI wieku, z którymi wszystkie podmioty gospodarki...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 139

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA