Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

pwe

Liczba pozycji: 53
  • Działania marketingowe organizacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Działania marketingowe organizacji – książka

    Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Wartość luksusu – książka
    TANIEJ 7 %

    Wartość luksusu – książka

    Beata Stępień  

    Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: • jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? • jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego? • jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza? Książka Wartość luksusu. Perspektywa...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Zaskakujący kapitalizm – książka
    TANIEJ 7 %

    Zaskakujący kapitalizm – książka

    Andrzej Sopoćko  

    W książce Autor próbuje wyjaśnić przyczyny obecnego rozwarstwienia społecznego, przede wszystkim osłabienia klasy średniej. Obecnie, przynajmniej w krajach rozwiniętych, ta właśnie klasa ulega osłabieniu. Proces ten jeszcze nie dotknął krajów rozwijających się, ale można się obawiać, że wkrótce tam też się pojawi. Przykłady idą od góry, czyli z krajów ze światowej czołówki. Statystyki są tu niepokojące,...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Finanse zrównoważone – książka
    TANIEJ 7 %

    Finanse zrównoważone – książka

    Magdalena Zioło  

    Monografia jest jedną z pierwszych na rynku wydawniczym, które w sposób kompleksowy podejmują problematykę finansów zrównoważonych z perspektywy rynków, instytucji, ryzyka oraz powiązań między kategoriami rozwoju zrównoważonego, zrównoważonej adaptacji oraz finansów zrównoważonych. Oryginalne podejście zaprezentowane w opracowaniu wyraża się m.in. w: usystematyzowaniu pojęć i kategorii z zakresu finansów...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Wydatki publiczne – książka
    TANIEJ 7 %

    Wydatki publiczne – książka

    Zagadnienie wydatków publicznych jako przedmiot zainteresowania nauk ekonomicznych jest stosunkowo słabo rozpoznane, np. w porównaniu z dochodami publicznymi, a zwłaszcza podatkami. Jeśli już, to wydatki publiczne najczęściej analizowane są z punktu widzenia ich wpływu na gospodarkę w ujęciu zagregowanym, w ramach badań nad przebiegiem cyklu koniunkturalnego. Rzadziej natomiast dokonuje się prób uchwycenia...

    Data dostępności:

    Cena: 44,86 zł 48,24 zł

    Więcej

  • Marketing sportu – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing sportu – książka

    Andrzej Sznajder  

    We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie. – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie. – książka

    Spałek Seweryn  

    Celem monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest próba opracowania modelu objaśniającego wpływ czynników technologicznych powiązanych z czwartą rewolucją przemysłową na zarządzanie projektami rozwoju nowych produktów (NPD) w przedsiębiorstwie. W książce: • scharakteryzowano obecne trendy w działalności projektowej w organizacjach; • omówiono podejście procesowe w zarządzaniu projektami; •...

    Data dostępności:

    Cena: 32,03 zł 34,44 zł

    Więcej

  • Zachowania konsumentów Wybrane problemy – książka
    TANIEJ 7 %

    Zachowania konsumentów Wybrane problemy – książka

    Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Statystyka społeczna. – książka
    TANIEJ 7 %

    Statystyka społeczna. – książka

    Podręcznik „Statystyka społeczna. Procesy społeczne, źródła danych i metody analizy” jest poświęcony metodom analizy ilościowej społecznych aspektów procesów ekonomicznych i demograficznych oraz polityki publicznej. Badania procesów społecznych zajmują poczesne miejsce we współczesnej ekonomii, a ich wyniki stanowią cenne źródło informacji dla instytucji publicznych. Znaczenie analiz zjawisk i procesów...

    Data dostępności:

    Cena: 65,01 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Architektura biznesu przedsiębiorstwa – książka
    TANIEJ 7 %

    Architektura biznesu przedsiębiorstwa – książka

    Paweł Chudziński  

    Monografia jest dziełem ciekawym i oryginalnym. Jest opracowaniem naukowym osadzonym w teorii zarządzania. Ma również istotne walory empiryczne. Przedstawione ujęcie architektury biznesu jest podejściem nie tylko nowatorskim, ale też kompleksowym, integruje bowiem w jeden konstrukt elementy, które dotychczas były rozpatrywane i badane oddzielnie. dr hab. inż. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, prof....

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 53

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA