Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

pwe

Liczba pozycji: 125
  • Makroekonomia Zbiór zadań – książka
    TANIEJ 7 %

    Makroekonomia Zbiór zadań – książka

    Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań ma im pomóc w sprawdzeniu zdobytej wiedzy, a także ułatwić kształtowanie podstawowych umiejętności ekonomicznych – wnioskowania oraz testowania hipotez. Struktura...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Finanse – książka
    TANIEJ 7 %

    Finanse – książka

    Stanisław Owsiak  

    Podręcznik obejmuje wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu finansów zarówno w ujęciu makro-, jak i mikroekonomicznym. Autor przedstawił m.in. istotę finansów i rozumienie tego pojęcia we współczesnej gospodarce, kategorie finansowe, główne teorie finansów, funkcje pieniądza w przeszłości i obecnie, podmioty systemu ekonomicznego w warunkach pieniężnych, krążenie pieniądza i dochodu w gospodarce, czynnik...

    Data dostępności:

    Cena: 69,66 zł 74,90 zł

    Więcej

  • Marketing sportu – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing sportu – książka

    Andrzej Sznajder  

    We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Odchodząc od NIE – książka
    TANIEJ 7 %

    Odchodząc od NIE – książka

    William Ury  

    Odchodząc od NIE pokazuje, jak pokonywać przeszkody w negocjacjach, aby osiągnąć sukces. William Ury, współautor Dochodząc do TAK proponuje prostą, sprawdzalną metodę rozstrzygania sporów z trudnymi partnerami w kręgu rodziny, znajomych, współpracowników, kontrahentów czy klientów. Odchodząc od NIE odpowiada, jak: - ograniczyć wpływ emocji na negocjacje, - znaleźć wspólny język z przeciwnikiem,...

    Data dostępności:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

  • Makromarketing – książka
    TANIEJ 7 %

    Makromarketing – książka

    Jacek Kamiński  

    Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim...

    Data dostępności:

    Cena: 74,31 zł 79,90 zł

    Więcej

  • Logistyka miasta – książka
    TANIEJ 7 %

    Logistyka miasta – książka

    Jacek Szołtysek  

    Książka obejmuje wiedzę z zakresu logistyki Miasta, która nabiera coraz większego znaczenia w związku z rozrastaniem się miast i intensyfikacją procesów urbanizacji. Autor przedstawił: procesy tworzenia się miast i ich rozwój; istotę, cele i zadania logistyki Miasta, problematykę kształtowania przepływu osób w miastach, poruszających się i pieszo, i różnymi środkami transportu; logistykę przepływów...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Organizacja projektowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Organizacja projektowa – książka

    Michał Trocki  

    Praktyka i teoria zarządzania projektami koncentruje się przede wszystkim na problemach i rozwiązaniach dynamicznych, czyli przebiegu projektów; problemy i rozwiązania statyczne, czyli organizacji realizacji projektów, rzadziej są przedmiotem rozważań. Dzieje się tak ze szkodą dla rezultatów projektów, niewłaściwe rozwiązania organizacyjne są bowiem częstymi przyczynami ich niepowodzeń. Problemom organizacji...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Ubezpieczenia – książka
    TANIEJ 7 %

    Ubezpieczenia – książka

    Małgorzata Iwanicz-Drozdowska  

    Ubezpieczenia odgrywają coraz większą rolę funkcjonowaniu zarówno przedsiębiorstw, jak i gospodarstw domowych. W książce – przygotowanej przez zespół autorów reprezentujących środowisko naukowe oraz praktykę ubezpieczeniową – przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące ubezpieczeń. Omówiono w nim m.in. historię ubezpieczeń, podstawową terminologię i klasyfikację ubezpieczeń, regulacje prawne dotyczące...

    Data dostępności:

    Cena: 65,01 zł 69,90 zł

    Więcej

  • Hotelarstwo – książka
    TANIEJ 7 %

    Hotelarstwo – książka

    Józef Sala  

    Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Zaangażowanie pracowników – książka
    TANIEJ 7 %

    Zaangażowanie pracowników – książka

    Marta Juchnowicz  

    Wyzwaniem współczesnego zarządzania kapitałem ludzkim staje się zaangażowany pracownik, czyli taki, którego charakteryzują trzy równocześnie występujące cechy: 1) identyfikacja z celami i wartościami firmy, 2) pragnienie przynależności do organizacji, 3) podejmowanie działań wykraczających poza standardy. Dążenie do ukształtowania takiej postawy jest dowodem wzrastającej świadomości, że pełni energii,...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 125

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA