Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamowych

Liczba pozycji: 53
  • Sobremesa. Spotkajmy się w Hiszpanii – audiobook
    CENA NEXTO

    Sobremesa. Spotkajmy się w Hiszpanii – audiobook

    Mikołaj Buczak  

    Dlaczego Hiszpanie większość życia spędzają w barach? Co wspólnego z Krajem Basków ma „Gra o tron"? I wreszcie czym jest tytułowa sobremesa? „W Hiszpanii, jeśli wracasz do domu przed trzecią w nocy, to nie byłeś na imprezie tylko na kolacji" – to popularny slogan jednej z hiszpańskich kampanii reklamowych. Gdy Hiszpanie wychodzą na miasto, to często na całą noc, dlatego ich kraj kojarzy się nam...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,49 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,50 zł

    Więcej

    • MP3
  • Podejrzany na wieki wieków – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Podejrzany na wieki wieków – audiobook

    Jacek Getner  

    „Kryminał to taki romans, tyle że z trupem w tle”, mawia Basia Kotula, która kierując się tym mottem, stara się pomóc swojemu narzeczonemu Bazylemu. Bazyli, autor sloganów reklamowych, nie po raz pierwszy znalazł się na celowniku policji. Tym razem jest podejrzany o zabicie swojego irytującego klienta, a jego ukochana Basia podejrzewa go o romans z byłą dziewczyną Agnieszką… Bo...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,96 zł 29,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,96 zł

    Więcej

    • MP3
  • Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,20 zł 57,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,20 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ilustrowane prawo reklamy – ebook

    Katarzyna Grzybczyk  

    W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje , dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,00 zł 50,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Sobremesa. Spotkajmy się w Hiszpanii – ebook

    Mikołaj Buczak  

    Dlaczego Hiszpanie większość życia spędzają w barach? Co wspólnego z Krajem Basków ma „Gra o tron”? I wreszcie czym jest tytułowa sobremesa? „W Hiszpanii, jeśli wracasz do domu przed trzecią w nocy, to nie byłeś na imprezie tylko na kolacji” - to popularny slogan jednej z hiszpańskich kampanii reklamowych. Gdy Hiszpanie wychodzą na miasto, to często na całą noc, dlatego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,71 zł 31,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,55 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Ślad wydawcy – ebook

    Roberto Calasso  

    Od weneckiego wydawcy Erazma z Rotterdamu Aldusa Manucjusza przez młodego wydawcę Kafki Kurta Wolffa aż do Roberta Silversa, legendarnego redaktora „The New York Review of Books” - Ślad wydawcy to nie tylko apologia edytorstwa jako jedynego w swoim rodzaju gatunku literackiego, którego perłą w koronie jest prowadzone przez Roberta Calassa mediolańskie wydawnictwo Adelphi, lecz także requiem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,00 zł 30,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja – ebook

    Robert Stępowski  

    Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,89 zł 29,88 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,89 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook

    Wacław Šmid  

    Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 52,20 zł 58,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Książka jako towar, książka jako znak. Studia z socjologii literatury – ebook

    Marcin Rychlewski  

    Książka o rynku wydawniczym w Polsce ostatnich kilku lat. Stanowi zarys zagadnień i próbę wytyczenia kierunków, w których powinna podążać współczesna socjologia literatury. „Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. [...] Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej – ebook

    Marcin Gębarowski  

    Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych. Najefektywniejszą formą kontaktu w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 96,04 zł 106,71 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 96,04 zł

    Więcej

    • EPUB
Liczba pozycji: 53

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA