Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reputacja

Liczba pozycji: 19
  • Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa – książka

    Danuta Szwajca  

    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat...

    Data dostępności:

    Cena: 46,50 zł 50,00 zł

    Więcej

  • Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość – książka
    TANIEJ 7 %

    Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość – książka

    Wojciech Budzyński  

    PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera...

    Data dostępności:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

  • Zarządzanie reputacją firm rodzinnych – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie reputacją firm rodzinnych – książka

    Zdzisława Dacko-Pikiewicz  

    Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych. Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe: - Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych – książka

    Anna Blajer-Gołębiewska  

    Problematyka podjęta w książce dotyczy reputacji przedsiębiorstw, jako czynnika mającego wpływ na zachowania inwestorów giełdowych. Wpisuje się ona w zakres mikroekonomicznej teorii podejmowania decyzji przez podmioty rynkowe oraz w nurt ekonomii behawioralnej czy tez finansów behawioralnych. Dotychczasowe teorie, opisujące decyzje inwestorów giełdowych, koncentrowały się głównie na takich determinantach...

    Data dostępności:

    Cena: 35,15 zł 37,80 zł

    Więcej

  • Trzy twarze damy – książka
    TANIEJ 7 %

    Trzy twarze damy – książka

    Sarah MacLean  

    Jest królową londyńskiego półświatka i najbardziej wpływową kobietą w Anglii. Zna sekrety najznakomitszych rodów. Pewien mężczyzna może jednak odkryć, kim jest naprawdę… W świetle dnia jest szlachetnie urodzoną lady Georgianą. Jej reputacja legła w gruzach z powodu szokującego skandalu. Lecz prawda jest jeszcze bardziej szokująca… Pod osłoną nocy, w mrocznych zaułkach Londynu, Georgiana wciela się...

    Data dostępności:

    Cena: 37,01 zł 39,80 zł

    Więcej

  • Błysk – książka
    TANIEJ 7 %

    Błysk – książka

    Artur Chojnacki  

    Jurek Miller to detektyw Wydziału Kryminalnego Policji, który balansując pracą i życiem prywatnym, stara się odnaleźć miejsce na swoją pasję do komiksów i superbohaterów. Gdy zostaje mu przydzielona sprawa nietypowego włamania, zauważa to, co każdemu innemu wydałoby się zbyt nieprawdopodobne. Ryzykując zaufaniem żony, reputacją w pracy i swoimi zdrowymi zmysłami, postanawia rozwiązać zagadkę i wyśledzić...

    Data dostępności:

    Cena: 35,25 zł 37,90 zł

    Więcej

  • Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych – książka
    TANIEJ 7 %

    Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych – książka

    Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą...

    Data dostępności:

    Cena: 40,99 zł 44,08 zł

    Więcej

  • Granat poproszę – książka
    TANIEJ 7 %

    Granat poproszę – książka

    Olga Rudnicka  

    Kiedy wszystko wali się na głowę, można zrobić tylko jedno – wziąć sprawy w swoje ręce! Emilia Przecinek – ma trzydzieści dziewięć lat, sto pięćdziesiąt sześć i pół centymetra wzrostu oraz prawie dziesięć kilogramów nadwagi. Jest znaną autorką powieści romantycznych, a także matką dwojga nastoletnich dzieci i przykładną małżonką Cezarego, który postanawia zostać szczęśliwym mężem innej kobiety. Nie...

    Data dostępności:

    Cena: 30,69 zł 33,00 zł

    Więcej

  • Public relations – książka
    TANIEJ 7 %

    Public relations – książka

    Cathy Bussey  

    Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations...

    Data dostępności:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

  • Rzeczpospolita zwycięska. – książka
    TANIEJ 7 %

    Rzeczpospolita zwycięska. – książka

    Ziemowit Szczerek  

    Czy polskie imperium było na wyciągnięcie ręki? O życiu, triumfie i upadku całych narodów często decyduje zwykły przypadek. We wrześniu 1939 roku Francuzi i Anglicy nie dotrzymali swoich zobowiązań, co nieodwołalnie zmieniło losy Polski i świata. W historii alternatywnej nasi sojusznicy uderzają na Niemców zza Linii Maginota. Po krótkiej kampanii polskie oddziały wkraczają do Berlina. Za Odrą i Nysą...

    Data dostępności:

    Cena: 37,19 zł 39,99 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 19

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA