Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reputacja

Liczba pozycji: 3
  • Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa – książka

    Danuta Szwajca  

    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat...

    Data dostępności:

    Cena: 46,50 zł 50,00 zł

    Więcej

  • Komunikacja w kryzysie – książka
    TANIEJ 7 %

    Komunikacja w kryzysie – książka

    Kate Hartley  

    Idea kontrolowania kryzysu jest już przedawniona. Dzięki smartfonom i portalom społecznościowym kryzys może obecnie pojawić się przed oczami opinii publicznej w dowolnym momencie. Niniejsza książka jest świetnym poradnikiem dla specjalistów ds. PR lub komunikacji, którzy chcą zrozumieć nową rzeczywistość zarządzania kryzysem, a także odpowiednio przygotować się do sytuacji kryzysowej, aby móc ją rozpoznać...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Psychologia zarządzania w organizacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Psychologia zarządzania w organizacji – książka

    Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA