reputacja
Liczba pozycji: 3
Zarządzanie reputacją firm rodzinnych – książka
Zdzisława Dacko-Pikiewicz
Celem głównym pracy jest opracowanie koncepcji zarządzania reputacją firm rodzinnych. Dla zapewnienia właściwej realizacji powyższego celu głównego, ustalono również następujące cele szczegółowe: - Przedstawienie poglądów na temat rozumienia pojęcia reputacji i jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, wyznaczników reputacji, a także relacji do pojęć powiązanych, jakimi są tożsamość i wizerunek...Data dostępności:
Cena: 82,77 zł
89,00 złReputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych – książka
Anna Blajer-Gołębiewska
Problematyka podjęta w książce dotyczy reputacji przedsiębiorstw, jako czynnika mającego wpływ na zachowania inwestorów giełdowych. Wpisuje się ona w zakres mikroekonomicznej teorii podejmowania decyzji przez podmioty rynkowe oraz w nurt ekonomii behawioralnej czy tez finansów behawioralnych. Dotychczasowe teorie, opisujące decyzje inwestorów giełdowych, koncentrowały się głównie na takich determinantach...Data dostępności:
Cena: 35,15 zł
37,80 złSpołeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych – książka
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą...Data dostępności:
Cena: 40,99 zł
44,08 zł