Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

rzeszy

Liczba pozycji: 4
  • Ortodoncja współczesna Tom drugi – książka
    TANIEJ 7 %

    Ortodoncja współczesna Tom drugi – książka

    William R. Profit   Henry W. Fields   David M. Sarver  

    Najnowsze, całkowicie zaktualizowane wydanie amerykańskiego podręcznika, który cieszy się światową sławą i zawiera współczesną wiedzę dotyczącą ortodoncji. To podręcznik, który już od pierwszego wydania stanowi najważniejsze zródło wiedzy dla licznej rzeszy lekarzy stomatologów i ortodontów na całym świecie. Niniejsze, czwarte wydanie,w odróznieniu od poprzednich, jest w pełni kolorowe, zachowuje jednak...

    Data dostępności:

    Cena: 191,58 zł 206,00 zł

    Więcej

  • Ortodoncja współczesna Tom 1 – książka
    TANIEJ 7 %

    Ortodoncja współczesna Tom 1 – książka

    William R. Profit   Henry W. Fields   David M. Sarver  

    Najnowsze, całkowicie zaktualizowane wydanie amerykańskiego podręcznika, który cieszy się światową sławą i zawiera współczesną wiedzę dotyczącą ortodoncji. To podręcznik, który już od pierwszego wydania stanowi najważniejsze zródło wiedzy dla licznej rzeszy lekarzy stomatologów i ortodontów na całym świecie. Niniejsze, czwarte wydanie,w odróznieniu od poprzednich, jest w pełni kolorowe, zachowuje jednak...

    Data dostępności:

    Cena: 191,58 zł 206,00 zł

    Więcej

  • Koniec globalizacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Koniec globalizacji – książka

    Harold James  

    Proces globalizacji – charakteryzujący się coraz ściślejszymi powiązaniami gospodarczymi, które doprowadziły do głębokich zmian politycznych i społecznych na całym świecie – wydaje się nieodwracalny. Harold James przedstawia tymczasem w swojej książce otrzeźwiającą perspektywę historyczną, w której bada okoliczności, w jakich zintegrowany i zglobalizowany świat poprzedniej epoki rozpadł się pod presją...

    Data dostępności:

    Cena: 40,04 zł 43,05 zł

    Więcej

  • Marketing doświadczeń – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing doświadczeń – książka

    Monika Boguszewicz-Kreft  

    Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: • o szybko zmieniających się wymaganiach, • pragnących przeżyć...

    Data dostępności:

    Cena: 55,80 zł 60,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA