Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

sieci 2022

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    ZNAK 809 10/2022. Co nam dają algorytmy? – eprasa

    Opracowanie zbiorowe  

    Co nam dają algorytmy? Jeszcze do niedawna rzeczywistość zapośredniczona przez komputerowe algorytmy wydawała się scenariuszem rodem z science fiction. Dziś nie możemy się bez nich obejść: pozwalają czuć się zrozumianym, oferują rozrywkę i pomoc w robieniu zakupów czy sprzątaniu domu. Do rewolucyjnej przemiany doprowadziło upowszechnienie Internetu i mediów społecznościowych. Skrócił się dzięki temu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,14 zł 16,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Świat na miarę – ebook

    Nathalie Skowronek  

    „Świat na miarę” belgijskiej pisarki średniego pokolenia to historia rodziny widziana przez pryzmat ciuchów. Pradziadkowie – żydowscy krawcy, imigranci z Polski. Dziadkowie – pokolenie ocalałych z Zagłady, właściciele sklepów z konfekcją w Charleroi i Brukseli w Belgii. Rodzice – właściciele sieci domów towarowych z odzieżą, współuczestnicy wielkiego boomu lat siedemdziesiątych. I narratorka, której...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Tom Felton. Autobiografia. Po drugiej stronie różdżki – ebook

    Tom Felton  

    Bestseller „Sunday Timesa”! Najlepsza książka wspomnieniowa 2022 roku amerykańskiej sieci księgarń Barnes & Noble. Książka ze wstępem Emmy Watson. Lektura obowiązkowa dla każdego Potteromaniaka. Ulubiony czarny charakter. Naczelny przeciwnik Harry’ego Pottera. Wychowanek Slytherinu. Tom Felton, lepiej znany jako Draco Malfoy, wkracza na scenę. Poznajcie pełne magii...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 49,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kwartalnik Pedagogiczny 2022/3 – eprasa

    Joanna Madalińska-Michalak  

    Numer jest poświęcony problematyce wczesnego dzieciństwa prezentowanej w świetle dorobku naukowego profesor Barbary Wilgockiej-Okoń (1927-2022). Profesor stworzyła na Uniwersytecie Warszawskim nowoczesny program kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji oraz prowadziła badania nad rozwojem i wychowaniem dzieci. Szczególnie interesowały ją pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, zwłaszcza w zakresie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,30 zł 14,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kwartalnik Pedagogiczny 2022/1 (263) – ebook

    Joanna Madalińska-Michalak  

    Zawartość numeru koncentruje się wokół problematyk: rozwoju czasopism naukowych oraz idei edukacyjnych i edukacji z podkreśleniem wagi analiz dotyczących dzieciństwa oraz rozwoju osobowości dziecka i jego kompetencji w zakresie samoregulacji w uczeniu się. Pierwsze dwa artykuły prezentują wyniki badań historyczno-pedagogicznych z wykorzystaniem analizy materiałów źródłowych. Tekst Janiny Kamińskiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA