sp z o.o
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 432
Ziemiomorze. Tom 2 Grobowce Atuanu – audiobook
Ursula K. Le Guin
Drugi tom cyklu Ziemiomorze. W podziemnych grobowcach na wyspie Atuan trwają w półśnie Bezimienni - mroczne bóstwa ziemi, nieśmiertelne i silne, mimo że pozbawione twórczych mocy, wciąż zdolne do niszczenia. Młoda dziewczyna Tenar już jako dziecko została wybrana ich kapłanką. Pewnego dnia dziewczyna staje przed wyborem - ostatecznie wyrzec się siebie, własnego imienia i woli, zachowując władzę, której...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean w biurze i w usługach – ebook
Drew Locher
Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna? Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozbitek z "Cynthii" – ebook
Juliusz Verne
Rok 1870. Podczas wizyty u swojego przyjaciela, nauczyciela Malariusa, doktora Schwaryencronę uderza błyskotliwa inteligencja młodego Erika. Interesuje się nim i dowiaduje się, że chłopiec został dwanaście lat wcześniej adoptowany przez rybaka Herseboma, który wychowywał go razem z dwójką swoich dzieci. Niezwykły szczegół – Erik został podjęty z morza w kołysce przymocowanej do boi noszącej nazwę zaginionego...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Sportowy dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Harasymów-Romańczuk Joanna Łyszczarz Karolina Małysz-Czyż Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Anna Puławska Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek
Marketing Sportowy dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing sportowy w dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Łyszczarz Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Joanna Harasymów-Romańczuk Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek Karolina Małysz-Czyż Anna Puławska
Marketing sportowy w dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji:
Oblicza współczesnego terroryzmu – ebook
Niewiele jest zjawisk stanowiących tak ogromne zagrożenie dla życia i zdrowia człowieka jak przestępczość zorganizowana, a nade wszystko – terroryzm. Chociaż zjawisko terroryzmu nie jest niczym nowym, to jednak współcześnie przybiera ono nieznane wcześniej oblicza, kształtując jednocześnie innowacyjne, niespotykane dotąd formy. Wśród czynników postrzeganych jako emblemat dzisiejszej przestępczości...Data dostępności:
Data publikacji:
Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji. – ebook
Anna Sarnacka-Smith
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu. Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na czele. Wysoki poziom zaangażowania, przyjmowanie osobistej odpowiedzialności za cel indywidualny i zespołowy, niski poziom absencji czy nagłych odejść jest efektem...Data dostępności:
Data publikacji:
Wyzwoleni. Czy freelancing jest dla Ciebie? – audiobook
Marek Gonsior
Jeśli interesuje Cię świat freelancingu lub stoisz na rozdrożu, zastanawiając się nad swoją przyszłością zawodową, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Zamiast magicznych recept, jak pracować mniej i zarabiać więcej, prezentuję w niej prawdziwe historie obecnych i byłych freelancerów, a także przedsiębiorców, wzbogacone o wiedzę i doświadczenie w zakresie HR, budowania marki osobistej, psychologii,...Data dostępności:
Data publikacji:
Posłaniec św. Antoniego z Padwy. Magazyn Franciszkański – eprasa – 2-3/2023
Wydawcą czasopisma Posłaniec św. Antoniego z Padwy. Magazyn Franciszkański od 2019 r. jest Bratni Zew Spółka z o.o., będąca własnością Prowincji św. Antoniego i bł. Jakuba Strzemię Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych (Franciszkanów). Treści, którymi się dzielimy, zakorzenione są w Bożym Słowie. Przywołujemy słowa samego św. Antoniego, słowa z Katechizmu Kościoła Katolickiego, słowa z dokumentów...Data dostępności:
Data publikacji:
Кротова робота – audiobook
Michał Błeszyński Maria Holka
Кому заважає кротовий насип? Чому лікар-лелека не прийшов сьогодні на роботу? Чому у лева немає друзів і про що думає добра корова? «Кротова робота» — це альбом із віршами Міхала Блешинського в перекладі Ельжбети Козловської та піснями, складеними на ці вірші Марією Голкою в інтерпретації видатної акторки та співачки Влади Муравець. Митці пропагують ідею сімейної творчості між поколіннями, присвяченої...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zatrzymać klientów? – ebook
Natalia Nietupska
Chcesz zwiększyć sprzedaż nawet o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Chcesz sprawić, by kochali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami ? Dlaczego klienci odchodzą i jak to zmienić? ? A może masz duży ruch na stronie, ale nie dochodzi do transakcji zakupu? Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długofalowego sukcesu. Budowanie lojalności to proces,...Data dostępności:
Data publikacji:
Gospodarka oparta na wiedzy – ebook
Praca zbiorowa
Zasadniczą różnicą między nową ekonomią a ekonomią klasyczną (operującą kategorią trzech czynników wytwórczych - praca, ziemia, kapitał) jest założenie, że wiedza jest podstawowym czynnikiem wytwórczym w sensie jej decydowania o sposobie racjonalnego wykorzystania podstawowych czynników wytwórczych [Cytaty Miles.pl]. Monografia naukowa pt: „Gospodarka oparta na wiedzy” została stworzona...Data dostępności:
Data publikacji: