sprzedazy
Liczba pozycji: 10
Sales Psychology – ebook
Thomas J. Gralak
„Psychologia sprzedaży”, to książka, która pozwoli Tobie spojrzeć na sprzedaż z zupełnie nowej i ciekawej perspektywy. Żyjemy w czasach w których, staliśmy się celem wszechobecnego marketingu oraz ludzi którzy próbują nam wszystko i wszędzie sprzedać. Bardzo często relacje, które zachodzą miedzy ludźmi w sprzedaży opierają się główne na nieumiejętnej manipulacji oraz bezdusznych technikach. Możliwość...Data dostępności:
Happy Birthday Woody Allen & Keep Going! – ebook
Dariusz Zawiślak Karol Wieczorkiewicz
W komedii tej niezależni filmowcy obnażają mechanizm indywidualnej ekonomii popędów, kontrolowanej przez koncerny medialne i mniej lub bardziej krwiopijcze kancelarie, albowiem realizują uświęcający środki cel, a mianowicie film. Immanentną zaś siłę sprawczą reprezentują „mecenasi” przemysłu kulturowego spersonifikowani jako sprzedawcy prażonej kukurydzy, która jako przekąska do oglądania dzieła staje...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawa sukcesu. Tom IX i Tom X – ebook
Napoleon Hill
IX Prawo Sukcesu: Zwyczaj robienia więcej niż to, za co nam płacą "Przez ponad dwadzieścia pięć lat uważnie studiowałem ludzi pod kątem ustalenia, dlaczego jedni osiągają godne odnotowania sukcesy, podczas gdy drudzy nie idą naprzód, chociaż posiadają dokładnie takie same zdolności. I wydaje się być faktem znaczącym, że każda z obserwowanych przeze mnie osób, która stosowała zasadę wykonywania więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak prawidłowo wypełniać obowiązki informacyjne. Poradnik dla emitentów – ebook
Marcin Pachucki Aleksander Plutecki
Równy oraz niezwłoczny dostęp inwestorów do rzetelnie i zrozumiale przekazanych, istotnych informacji dotyczących emitenta lub wyemitowanych przez niego instrumentów finansowych notowanych na rynku zorganizowanym jest fundamentem rynku kapitałowego. Prawidłowy sposób wypełniania obowiązków informacyjnych wpływa na przejrzystość rynku, co z kolei buduje zaufanie inwestorów do tegoż rynku. W konsekwencji...Data dostępności:
Data publikacji:
Archeologia zatroskania: Staropolskie kalendarze w działaniu – ebook
Ada Arendt
Kojarzone z intelektualnym obskurantyzmem, staropolskie kalendarze astrologiczne stały się synonimem mało wartościowej literatury „groszowej”, kupowanej w kramach i w sprzedaży obwoźnej. Wśród badaczy epoki staropolskiej panuje zgoda co do tego, że przez cały XVII i XVIII wiek były one istotnym fenomenem kulturowym, a dla wielu ówczesnych czytelników jedynym – poza książką religijną – źródłem kontaktu...Data dostępności:
Nabywcy audiobooków - raport – darmowy ebook
Renek Mendruń
W czerwcu 2009 roku firma NetPress Digital we współpracy z serwisami internetowymi specjalizującymi się w sprzedaży audiobooków - nexto.pl, audiobook.pl, dosluchania.pl i zlotemysli.pl - zbadały poglądy swoich klientów związane ze znajomością i preferencjami dotyczącymi książek audio. Było to największe z przeprowadzonych dotychczas w Polsce badań dotyczących książek mówionych. Odpowiedzi na zadane...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewolucja – ebook
Magdalena Bukowiec
Inf. o książce: Tomik poezji „Rewolucja” z jednej strony jest okazją do rozmowy o depresji, a z drugiej narzędziem, które pozwala na dialog wewnętrzny. Publikacja powstała dzięki wsparciu Fundacji Moc Kobiet w ramach programu Widzialne. Dochód wydawnictwa ze sprzedaży tomiku zostanie przeznaczony na kontynuację programu. „Rewolucja” porusza problem wyobcowania, poczucia braku zrozumienia, upadku wartości,...Data dostępności:
Sprzedaż bez sprzedawania: Psychologia dobrego wpływu na klienta – ebook
Paweł Fortuna
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego...Data dostępności:
Teoria popytu a prawne i marketingowe aspekty dystrybucji w Unii Europejskiej – ebook
Wojciech Janik Ireneusz Miciuła Anna Kowalczyk
ISTOTA I CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POPYT Z perspektywy ekonomii rynek jest procesem polegającym na konfrontacji popytu i podaży, czyli kupujący i sprzedający określają, co mają zamiar kupować i sprzedawać oraz na jakich warunkach [Kamerschen, McKenzie i Nardinelli 1993, s. 47]. Powyższa definicja przedstawia rynek jako pewien mechanizm, który posiada umiejętności autoregulacji i dochodzenia do równowagi...Data dostępności:
Muzyka i biznes. Od gramofonu do streamingu – ebook
Anna Anetta Janowska
Książka składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział 1 ma charakter wstępny, zakreślono w nim ramy analizy, która będzie przeprowadzana w kolejnych częściach publikacji. Zaczyna się on od sformułowania definicji takich pojęć, jak branża i sektor. Dalej została przedstawiona definicja branży fonograficznej oraz określone miejsce, jakie zajmuje ona wśród innych, pokrewnych jej branż, szczególnie w odniesieniu...Data dostępności: