srednio
Liczba pozycji: 9
Tomasz Niefart Tom 4: Tomasz Niefart. Średnio na jeża – audiobook
Kasia Keller
„Nazywam się Niefart. Tomasz Niefart. I jestem naznaczony KLĄTWĄ NAZWISKA. Moim kolegom zdarza się mieć fantastyczny dzień. Ale kiedy mnie ktoś pyta: «Co u ciebie?», to przy wykrzesaniu z siebie największego optymizmu, na jaki mnie stać, mogę odpowiedzieć jedynie: «Średnio na jeża». Z naciskiem na jeża, a konkretnie na jego kolce. Dlaczego? Bo ja nie mam udanych dni. Mam co najwyżej względnie znośne....Data dostępności:
Data publikacji:
The Jungle Book. Księga dżungli – audiobook
Rudyard Kipling
Słuchaj wielkich powieści i ucz się angielskiego! Adaptacja do nauki angielskiego w trzech wersjach: 1 – angielsko-polskiej (zdanie po zdaniu) 2 – angielskiej 3 – polskiej Adaptacja powieści Rudyarda Kiplinga The Jungle Book. Księga dżungli została przygotowana z myślą o słuchaczach na poziomie średnio zaawansowanym, jednak dzięki obecności polskiego tłumaczenia z audiobooka korzystać mogą...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczęśliwa skóra – ebook
Adina Grigore
Wypryski... Suchość... Zaczerwienienie... Nadmierne przetłuszczanie się... Jeśli jesteś taka, jak większość kobiet, zapewne już od dawna prowadzisz nieustanną walkę, wręcz batalię, o idealnie (lub przynajmniej dobrze) wyglądającą skórę. Być może jesteś sfrustrowana i zmęczona coraz to nowszymi i zwykle mocno rozczarowującymi (oraz drogimi) rozwiązaniami. Jak myślisz, dlaczego posiadanie pięknej...Data dostępności:
Data publikacji:
Carska manierka – audiobook
Andrzej Pilipiuk
Krótkie i barwne historie utkane w niezwykłą kompozycję światów Książki Andrzeja Pilipiuka już ponad dziesięć lat cieszą się wyjątkową popularnością wśród czytelników i, jak się okazuje, wciąż zyskują kolejnych wielbicieli. Potwierdza to trzecie miejsce w rankingu na najbardziej oczekiwanych autorów podczas Warszawskich Targów Książki 2012 – po Stephenie Kingu i Jodi Picoult. Pisarz zdaje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość w czasach dyskontów – audiobook
Daniel Koziarski
Dziś jest dobry moment na miłość – możliwe, że kolejnego już nie będzie. Oliwia ma trzydzieści siedem lat. Po średnio udanym doświadczeniu emigracyjnym na Wyspach zdążyła dorobić się w Polsce narzeczonego, pracy w korporacji i mieszkania na kredyt. Na jej życiu ciążą jednak trudne doświadczenia z przeszłości, które nie pozwalają cieszyć się kolejnymi osiągnięciami i zbliżającym się wielkimi krokami...Data dostępności:
Data publikacji:
Kulturystyka. Kształtowanie sylwetki – ebook
Leszek Michalski
Kompleksowy poradnik instruktażowy zawierający zestawy ćwiczeń dla początkujących i zaawansowanych (32 ćwiczenia modelujące ciało, redukujące nadmiar tkanki tłuszczowej, poprawiające samopoczucie - dla kobiet, 39 ćwiczeń budujących, kształtujących, poprawiających i definiujących sylwetkę, stymulujących wzrost testosteronu - dla mężczyzn), szczegółowy opis mięśni oraz mapy mięśni, propozycje treningu...Data dostępności:
Data publikacji:
Video marketing w mediach społecznościowych – ebook
Robert Stępowski
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Radzić sobie z rakiem: Jak zapanować nad emocjami i odzyskać nadzieję – ebook
Elizabeth Cohn Stuntz Marsha Linehan
W Polsce każdego dnia średnio 450 osób dowiaduje się, że ma nowotwór. Taka diagnoza często jest traktowana jak wyrok. Pojawiają się lęk o przyszłość, strach przed cierpieniem i śmiercią, smutek, gniew. Elizabeth Cohn Stuntz i Marsha M. Linehan z własnego doświadczenia wiedzą, jak trudne, wyniszczające i przytłaczające jest życie z rakiem. Autorki, wykorzystując założenia terapii dialektyczno-behawioralnej,...Data dostępności:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: