Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategia firmy

Liczba pozycji: 69
  • TANIEJ 7 %

    Strategia sukcesu firmy – ebook

    Sebastian Kątek  

    Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy? TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów. Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być. Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,71 zł 47,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Strategia organizacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategia organizacji – książka

    Krzysztof Obłój  

    Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Zarządzanie Przez Cele w dziale sprzedaży i nie tylko – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Niniejszy poradnik, dotyczy stosowania Zarządzania Przez Cele (ZPC) jako koncepcji, ale i narzędzia pozwalającego skutecznie zarządzać działaniami pracowników na każdym szczeblu organizacji zgodnie z celami i strategią firmy. Zawarte w nim treści można polecać wszystkim osobom, które na codzień kierują zespołami pracowników i odpowiadają za realizację zadań i celów na poziomie pionów, działów, a nawet...

    Data dostępności:

    Cena: 13,20 zł 14,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie – ebook

    Richard P. Rumelt  

    BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,46 zł 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Logistyka w biznesie międzynarodowym – ebook
    TANIEJ 7 %

    Logistyka w biznesie międzynarodowym – ebook

    Piotr Banaszyk   Elżbieta Gołembska  

    Publikacja Wydawnictwa WNT, dodruk Wydawnictwo Naukowe PWN Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej. Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy. Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Logistyka w biznesie międzynarodowym – książka
    TANIEJ 7 %

    Logistyka w biznesie międzynarodowym – książka

    Piotr Banaszczyk   Elżbieta Gołembska  

    Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej. Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy. Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Jak efektywnie przenieść strategię firmy na strategię HR? – ebook

    Jacek Jędrzejczak  

    Jeśli chcesz opracować sensowną i spójną z biznesem strategię HR w firmie, musisz przejść pewien proces. Zanim pojawi się coś, co można nazwać „strategią HR”. potrzebne będzie ustalenie i głębokie przemyślenie kilku kluczowych rzeczy. Z poradnika dowiesz się: — Jak opracować założenia, konieczne do zbudowania strategii? — Jakimi narzędziami się posłużyć, aby wypracować strategię HR korespondującą z potrzebami...

    Data dostępności:

    Cena: 18,78 zł 20,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Blogi firmowe. Jak tworzyć treści, które przyciągną klientów i kontrahentów – ebook

    Dominik Kaznowski  

    Blogi polskie i zagraniczne przeszły wiele zmian, zarówno w zakresie samej koncepcji prowadzenia bloga (cele, strategia), autorów (pod względem konkretnych osób, a także liczby autorów piszących w imieniu firmy), wykorzystywanych platform technologicznych i funkcjonalnych (np. Wordpress, Blogger, Typad czy dedykowanych, autorskich rozwiązań), jak i adresu www, pod jakim funkcjonuje firmowy blog. Autor...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,86 zł 14,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Praktyka strategii firmy – ebook

    Krzysztof Obłój  

    "BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Praktyka strategii firmy – książka
    TANIEJ 7 %

    Praktyka strategii firmy – książka

    Krzysztof Obłój  

    BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu:...

    Data dostępności:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 69

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA