Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategia organizacji

Liczba pozycji: 5
  • Strategia organizacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategia organizacji – książka

    Krzysztof Obłój  

    Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Praktyka strategii firmy – książka
    TANIEJ 7 %

    Praktyka strategii firmy – książka

    Krzysztof Obłój  

    BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu:...

    Data dostępności:

    Cena: 41,76 zł 44,90 zł

    Więcej

  • Praktyka strategii firmy – książka
    TANIEJ 7 %

    Praktyka strategii firmy – książka

    Krzysztof Obłój  

    BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu:...

    Data dostępności:

    Cena: 39,06 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Rebranding – książka
    TANIEJ 7 %

    Rebranding – książka

    Barbara Mróz-Gorgoń  

    Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Lean UX dla zespołów Agile. – książka
    TANIEJ 7 %

    Lean UX dla zespołów Agile. – książka

    Jeff Gothelf   Josh Seiden  

    Zaprojektowanie doświadczeń użytkownika (UX) jest najłatwiejsze, jeśli do pracy i testów angażuje się... rzeczywistych userów i pozyskuje od nich informację zwrotną. Podejście lean UX łączy podstawy myślenia projektowego i programowania zwinnego. Myślenie projektowe rozszerza zakres pracy poza interfejsy i artefakty, opierając się na współpracy, iteracjach, budowaniu i empatii. Metodologie zwinne polegają...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA