strzał
Liczba pozycji: 5
Eliksir przyśpieszający – ebook
H. G. Wells
Prof. Gibberne wynajduje specyfik, który radykalnie przyspiesza procesy fizjologiczne i poznawcze człowieka. Jednostka będąca pod wpływem eliksiru nie dostrzega w sobie żadnych zmian, ma natomiast wrażenie jakby świat dookoła zastygł w bezruchu. W sytuacji tak wielkiego spowolnienia dostrzec można wyłącznie naprawdę szybkie ruchy, jak strzał w bicza. Eksperymenty z użyciem substancji dają obiecujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Blaski i cienie życia schizofrenika – audiobook
Sławomir Radomski
„Moją misją miała być walka niemal z całym światem: zburzenie całej tej hierarchii i przywrócenie ludziom szczęścia. Byłem więc niezwykle niebezpieczny dla systemu, w którym główną rolę odgrywali Żydzi, i dlatego przeczuwałem, że został na mnie wydany wyrok i ma mnie zlikwidować wywiad izraelski. Ponadto wydawało mi się, że sam jestem reprezentantem narodu wybranego, a moi ojciec i matka nie są biologicznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Sześć grobów do Monachium – audiobook
Mario Puzo
Napisany bezpośrednio przed legendarnym Ojcem Chrzestnym i opublikowany pierwotnie pod pseudonimem, trzymający w napięciu thriller z akcją osadzoną w powojennej Europie, który pokazuje, że Puzo już wtedy był w szczytowej formie pisarskiej. Nowe wydanie powieści w efektownej szacie graficznej, będące częścią kolekcji wznowień wszystkich książek Maria Puzo. Opowieść o zemście dająca wnikliwy wgląd...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość i wojna. Część 1. Tom 2 – audiobook
John Jakes
5 milionów sprzedanych egzemplarzy! Powieść, która zachwyci fanów trylogii „Stulecie” Kena Folletta, a także miłośników „Przeminęło z wiatrem”. Losy dwóch dynastii na przestrzeni trzech pokoleń. Saga rodzinna, na podstawie której nakręcono głośny serial „Północ-Południe” z Patrickiem Swayzem. Poruszająca historia o podzielonym narodzie, o przyjaźni i...Data dostępności:
Data publikacji:
Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem – ebook
Dorota Jędrzejewska Rafał Niemczyk
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...Data dostępności:
Data publikacji: