Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

szlak

Liczba pozycji: 4
  • Niebezpieczny szlak – ebook
    TANIEJ 5 %

    Niebezpieczny szlak – ebook

    James Oliver Curwood  

    W westernie zatytułowanym Niebezpieczny szlak Jack Howland, inżynier z Chicago, zostaje wysłany na daleką północ Kanady, gdzie ma prowadzić budowę 600-milowego odcinka kolei żelaznej. W trakcie podróży spotyka piękną, niemą kobietę, która rozpaczliwie prosi go o pomoc. Tajemnicza nieznajoma wciąga Howlanda w pułapkę, z której ten ledwo uchodzi z życiem. Kto i dlaczego chce go zabić? Co tak naprawdę...

    Data publikacji:

    Cena: 16,05 zł 16,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 5 %

    Opowieści w marketingu – ebook

    Jacek Szlak  

    Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...

    Data publikacji:

    Cena: 30,00 zł 31,58 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Pampiludki na Szlaku Szczęścia – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 5 %

    Pampiludki na Szlaku Szczęścia – audiobook

    Asia Olejarczyk  

    - Już nie mogę się doczekać! - Alimemek przestępował z nogi na nogę. - To już dziiiś, już dziiiś! - cieszył się Gideon. Tup-tup skakał wesoło koło jego nóg. - Gotowi? - spytała Sara, która pojawiła się przy nich nagle nie wiadomo skąd. Przyjaciele mieli dziś wybrać się na Szlak Szczęścia. To wyprawa, na którą wyruszają tylko nieliczne, chętne pampiludki, jest bowiem bardzo trudna i momentami niebezpieczna....

    Data publikacji:

    Cena: 18,95 zł 19,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • TANIEJ 5 %

    Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook

    Robert Stępowski  

    Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...

    Data publikacji:

    Cena: 30,81 zł 32,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA