Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

szlak

Liczba pozycji: 3
  • TANIEJ 5 %

    Opowieści w marketingu – ebook

    Jacek Szlak  

    Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...

    Data publikacji:

    Cena: 30,00 zł 31,58 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jeść!!! – książka
    TANIEJ 5 %

    Jeść!!! – książka

    Jerzy Bralczyk  

    W pięknie ilustrowanym leksykonie znany i lubiany językoznawca, profesor Jerzy Bralczyk, omówił sto osiemdziesiąt „smacznych słów”. Są to w większości nazwy apetycznie brzmiących potraw, pozostałe służą jedzeniu lub się z nim kojarzą. Nie jest to jednak przewodnik kulinarny sensu stricto, ponieważ autor przede wszystkim delektuje się nie samym smakiem jedzenia, lecz słowami, ich brzmieniem, urodą i...

    Cena: 37,90 zł 39,90 zł

    Więcej

  • TANIEJ 5 %

    Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk – ebook

    Robert Stępowski  

    Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka...

    Data publikacji:

    Cena: 30,81 zł 32,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA