Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

sztuka marketingu

Liczba pozycji: 30
  • Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury – książka

    Wioletta Krawiec  

    Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą...

    Data dostępności:

    Cena: 37,11 zł 39,90 zł

    Więcej

  • Praktyczny marketing miast i regionów – książka
    TANIEJ 7 %

    Praktyczny marketing miast i regionów – książka

    Jacek Pogorzelski  

    „Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu – książka
    TANIEJ 7 %

    30 minut dla efektywnego osobistego marketingu – książka

    Stephane Etrillard  

    Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu. Naucz się, w jaki sposób: Rozpoznać swoje mocne strony i je rozwijać Prezentować sobą więcej niż dotąd Analizować swój potencjał, a następnie konsekwentnie go rozwijać Odnaleźć cele po to, by je potem osiągnąć „Aby osiągnąć...

    Data dostępności:

    Cena: 15,81 zł 17,00 zł

    Więcej

  • Jak zostać tancerzem – książka
    TANIEJ 7 %

    Jak zostać tancerzem – książka

    Camille LeFevre  

    Niniejsza książka jest wyczerpującym wprowadzeniem w świat tańca. Jeśli pasjonujesz się tą sztuką, ale nie wiesz, od czego zacząć, dzięki niej przekształcisz swoje marzenie w obiecującą karierę sceniczną. Nie ma znaczenia, jaki styl tańca wybrałeś – modern, jazz, balet czy street dance – Jak zostać tancerzem odpowie na wszystkie twoje pytania. Dowiesz się, jakie warunki musisz spełniać, by zacząć świetnie...

    Data dostępności:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Sztuka rynkologii – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    Sztuka rynkologii – audiobook

    Jacek Kotarbiński  

    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,75 zł 31,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska – książka
    TANIEJ 7 %

    Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska – książka

    Kamil Glinka  

    Celem monografii jest analiza zależności pomiędzy polityką miejską a aktywnością marketingową prezydentów czterech największych miast Dolnego Śląska, która przypada na okres samorządowej rywalizacji o władzę. Przyjęcie założenia, że polityka miejska może być interpretowana w dwóch kontekstach: nie tylko wyborczym, ale również prorozwojowym, determinuje prezentowaną perspektywę badawczą. Zestawienie...

    Data dostępności:

    Cena: 39,06 zł 42,00 zł

    Więcej

  • TANIEJ 7 %

    Content Marketing. Twoja firma widoczna w internecie – ebook

    Tomasz Stopka  

    "Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,81 zł 29,90 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    TANIEJ 7 %

    MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone – audiobook

    Paweł Lenar  

    Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,75 zł 31,99 zł

    Więcej

    Ocena: 1 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • MP3
  • Aktywność promocyjna polskich miast – książka
    TANIEJ 7 %

    Aktywność promocyjna polskich miast – książka

    Sebastian Brańka  

    Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta, uwzględniającą...

    Data dostępności:

    Cena: 69,75 zł 75,00 zł

    Więcej

  • Sztuka argumentacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Sztuka argumentacji – książka

    Krzysztof Szymanek  

    Książka stanowi nową, poprawioną i znacznie rozszerzoną wersję znanej od wielu lat i przychylnie przyjmowanej przez czytelników pozycji „Sztuka argumentacji. Słownik terminologiczny”. Zawiera ponad pół tysiąca haseł dotyczących zagadnień argumentacji oraz tematów nierozerwalnie związanych z argumentacją, takich jak krytyczne myślenie, retoryka, perswazja, błędy poznawcze, logiczne pułapek, zasady kształtowania...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 30

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA