technologie
Liczba pozycji: 185
Polowa produkcja roślinna. T. 2. Technologie produkcji surowców roślinnych. Cz. I-III. Technologie uprawy roślin zbożowych. Technologie uprawy roślin okopowych. Technologie uprawy roślin bobowatych grubonasiennych (strączkowych) – ebook
Stanisław Korzeniowski
Tom 2 podręcznika akademickiego poświęconego tematyce polowej uprawy roślin. Tom zawiera zagadnienia dotyczące: technologii uprawy roślin zbożowych, technologii uprawy roślin okopowych, technologii uprawy roślin bobowatych grubonasiennych (strączkowych)Data dostępności:
Konstrukcja, eksploatacja, osłona balistyczna pojazdów oraz technologie – ebook
Konstrukcja, eksploatacja, osłona balistyczna pojazdów oraz technologie jest ukierunkowana i powinna dążyć do zapewnia siłom zbrojnym odpowiednich i koniecznych zdolności transportowych, które będą gotowe w każdym stanie (zagrożenia, kryzysu i wojny) do realizacji zadań, w tym sprawne przemieszczanie osób i ładunków. Również będzie to dostosowanie środków transportu do przechowywania, w czasie oczekiwania...Data dostępności:
Produkty, technologie i systemy zapewnienia jakości w przedsiębiorstwie zbrojeniowym – ebook
Monografia stanowi kompendium wiedzy na temat zarządzania przedsiębiorstwem zbrojeniowym w odniesieniu do produktów, technologii i systemów zapewnienia jakości, zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i praktycznego. Najwartościowszy aspekty pracy to duży zasób zaprezentowanych studiów przypadku. Odbiorcami publikacji mogą być zarówno nauczyciele akademiccy, jak i kierownicy każdego szczebla przedsiębiorstw...Data dostępności:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – ebook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informatyczne w logistyce – ebook
Andrzej Szymonik
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania. Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe technologie a sektor finansowy. FinTech jako szansa i zagrożenie – ebook
Włodzimierz Szpringer
"Firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie nowoczesnych technologii komputerowych oraz sieciowych do projektowania usług i dodawania nowych ogniw w łańcuchu wartości. Bez internetu i cyfryzacji, a także nowych doświadczeń, nawyków i zaufania konsumentów świadczenie tych usług nie byłoby możliwe. Dzięki technologii...Data dostępności:
Data publikacji:
Inżynieria i technologie produkcji. Wydanie zmienione i poszerzone – ebook
Wiktor Kubiński
Książka jest uaktualnioną i rozszerzoną wersją publikacji z roku 2008, będącej opracowaniem dotyczącym tematyki wprowadzenia do techniki, stanowiącej kontynuację monografii pt. "Wprowadzenie do techniki. Rola i miejsce techniki w gospodarce oraz życiu społecznym" (Wydawnictwa AGH, Kraków 2006).Data dostępności:
Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów – ebook
Radosław Mącik
Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.Data dostępności:
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań – ebook
Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych...Data dostępności: